  • 1. Data: 2022-08-17 00:26:15
    Temat: Firefox w telefonie
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    Telefon steruje mi tym czego sobie nie życzę. W FF zrobiła mi się
    domyślna przeglądarka e-bay i nie mogę tego zmienic na domyślną google.
    Nadmienię, że w FF na liście nie na e-bay do wybrania, tak samo jak w
    tej komputerowej.
    Na dodatej Chmura zablokowała moje zdjęcia i musiałam jej przyzwolić,
    ale wszystko odznaczyłam jako niedostępne dla tej chmury.Jak ją
    zdezaktywować?
    Nie chcę do pomocy Xiaomi dzwonić, chociaż tam mili panowie pomocnych
    porad udzielają, ale pewnie mogą zdalnie jeszcze jakąs niespodziankę w
    telefonie wykonać. Telefon Xiaomi Redmi 9C NFC.
    Czytałam, że na ten telefon jest już Android 12, a telefon informuje
    mnie, że oprogramowanie jest aktualne. Android to jeszcze mała broszka.
    Chcę się pozbyc Chmury i tego e-bay-a jako domyślnej przeglądarki.

    --
    animka

  • 2. Data: 2022-08-17 15:15:44
    Temat: Re: Firefox w telefonie
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 17.08.2022 o 00:26, Animka pisze:
> [...]
    > mnie, że oprogramowanie jest aktualne. Android to jeszcze mała broszka.
    > Chcę się pozbyc Chmury i tego e-bay-a jako domyślnej przeglądarki.

    Powinnaś sobie poradzić.

  • 3. Data: 2022-08-17 17:17:23
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2022-08-17 o 15:15, ii pisze:

    > Powinnaś sobie poradzić.

    To ci dopiero odpowiedż.

    --
    animka

  • 4. Data: 2022-08-18 14:49:31
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 17.08.2022 o 17:17, Animka pisze:

    > To ci dopiero odpowiedż.

    Trzymam za Ciebie kciuki.

  • 5. Data: 2022-08-19 08:46:40
    Od: trybun <M...@j...cb>

> [...]
    > mnie, że oprogramowanie jest aktualne. Android to jeszcze mała
    > broszka. Chcę się pozbyc Chmury i tego e-bay-a jako domyślnej

    Tzn, co się dzieje jak przestawisz wyszukiwarkę na google? Zarówno
    zmiana wyszukiwarki jak i blokada chmury (czy jakiegokolwiek innego
    programu) nie powinna sprawiać problemów. Może zrób próbę z inną
    przeglądarką. Jak dla mnie Edge to teraz najlepszy wybór. Wtedy będzie
    wiadomo czy to jakiś Twój błąd czy złośliwość producenta, który
    zainstalował zmodyfikowaną przeglądarkę nie dla klienta a dla swoich
    potrzeb.

  • 6. Data: 2022-08-20 21:14:04
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 17 Aug 2022 00:26:15 +0200, w <tdh5ij$1e0c$1@gioia.aioe.org>, Animka
    <a...@t...ja.wp.pl> napisał(-a):

    > Nie chcę do pomocy Xiaomi dzwonić, chociaż tam mili panowie pomocnych
    > porad udzielają, ale pewnie mogą zdalnie jeszcze jakąs niespodziankę w
    > telefonie wykonać.

    Chodzą słuchy, że podczas porady za każdym razem kradną trochę RAMu z twojego
    telefonu.

  • 7. Data: 2022-08-23 02:03:15
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2022-08-18 o 14:49, ii pisze:

    > Trzymam za Ciebie kciuki.

    Po co odpowiadasz matole?

    --
    animka

  • 8. Data: 2022-08-23 02:08:55
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2022-08-19 o 08:46, trybun pisze:

> [...]
    > wiadomo czy to jakiś Twój błąd czy złośliwość producenta, który
    > zainstalował zmodyfikowaną przeglądarkę nie dla klienta a dla swoich

    To pewnie złośliwość producenta albo serwisu. Wymienili mi płytę główną
    na rzekomo nową i z najnowszym oprogramowaniem :D
    Tego e-baja nie mogę zanienić na nic innego. To siedzi twardo i nic
    innego do wyboru nie ma.
    Innej przeglądarki niż FF nie chcę, a w telefonie są jeszcze fabryczne
    Chrome i "Przeglądarka". Nie mam ochoty w to zaglądać nawet.

    --
    animka

  • 9. Data: 2022-08-24 00:29:15
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 23.08.2022 o 02:03, Animka pisze:

    > Po co odpowiadasz matole?

    Da się pogadać ze sobą? Da się!