  • 1. Data: 2022-08-17 18:10:29
    Temat: Zonglowanie nano-SIM
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Jak żonglować kartą SIM pomiędzy fonem na nano-SIM, a fonem na zwykły SIM?
    Jakiś konkretny adapter kart polecacie, czy po prostu przylepiec?

  • 2. Data: 2022-08-17 23:07:48
    Temat: Re: Zonglowanie nano-SIM
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 17 Aug 2022 18:10:29 +0200, ąćęłńóśźż <...@...pl> wrote:

    >Jak żonglować kartą SIM pomiędzy fonem na nano-SIM, a fonem na zwykły SIM?
    >Jakiś konkretny adapter kart polecacie, czy po prostu przylepiec?
    Ten który dostajesz z kartą :D

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 3. Data: 2022-08-17 23:35:59
    Od: Personalidade Onisciente <p...@l...net.invalid>

    https://www.mobiledit.com/sim-cloning/

    --
    Personalidade Onisciente

    https://youtu.be/8QZsOcvcqPU <-- neoFaszyzm w neoPRL'u

    https://youtu.be/HIV0sr8e-EQ <-- Możecie sobie wsadzić w dupę!
    https://youtu.be/TaXChUXYAxk

    https://youtu.be/KfcpUzPYbNc?t=224 <-- Szubienica dla REZUNa!

    http://bit.do/nazi_bandera <-- REZUNom nie ma miejsca na ziemi!

    https://zmianynaziemi.pl/kategoria/banderowcy <-- konowalce, REZUNy

    https://youtu.be/YYzvOq2Fmco <-- Himalaje hipokryzji

    http://www.ExposeTheReset.com <-- deep state (państwo w państwie) mafia

    https://youtu.be/p62cTYszOFg <-- Najparszywsze miejsce na świecie

    https://wsws.org/pl/articles/2022/03/25/roma-m25.htm
    l <-- Rezuny!

    https://youtube.com/watch?v=mS5OVRr5yl4&t=233s <-- Niewolnicy USrael'a

    https://youtu.be/6yPvfIPIG7M <-- Won z faszystowskiej euroQURWY

    https://youtu.be/F1Igbm4LwEA <-- banderowcy to hitlerowcy i vice versa

    https://bit.ly/3NX8GUV <-------- Rzeźnicy

    https://postimg.cc/cKh8Pq83 <--- Mordercy

    https://youtu.be/LaYDcO_tEV4 <-- Wydupceni na sucho

    https://youtu.be/LEFsYlpck6U <-- USrael pod obstrzałem

    https://youtu.be/2o-Ngr_x_HA <-- USraeleskie dezinformacje

    https://bit.do/ukrainski_mafionacizm <-- gangsterski kapitalizm!

    https://bit.do/ukrainskie-ludobojstwo-na-polakach <-- !!!

    ??

  • 4. Data: 2022-08-18 10:40:22
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 17.08.2022 o 23:35, Personalidade Onisciente pisze:

    > https://www.mobiledit.com/sim-cloning/

    $1000

    The cloned SIM will never connect to an operator's network!

  • 5. Data: 2022-08-18 10:44:54
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 17.08.2022 o 18:10, ąćęłńóśźż pisze:
    > Jak żonglować kartą SIM pomiędzy fonem na nano-SIM, a fonem na zwykły SIM?
    > Jakiś konkretny adapter kart polecacie, czy po prostu przylepiec?

    może wsadzić drugą kartę i zrobić przekierowanie?

    ilość cykli dla karty sim i sd może być liczona od setek przez często podawane 1,5k
    do 5k,
    ale niewielu producentów chwali się tym parametrem

  • 6. Data: 2022-08-18 14:00:55
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 17 sie 2022 o 18:10, ąćęłńóśźż pisze:

    > Jak żonglować kartą SIM pomiędzy fonem na nano-SIM, a fonem na zwykły SIM?
    > Jakiś konkretny adapter kart polecacie, czy po prostu przylepiec?

    Wkładam nano bez adaptera lub z tym adapterem, który otrzymuję wraz
    z całą kartą...

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'.`\.'.' '~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.x

  • 7. Data: 2022-08-18 14:07:40
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 18 sie 2022 o 10:44, m4rkiz pisze:

    > ilość cykli dla karty sim i sd może być liczona od setek przez często
    > podawane 1,5k do 5k, ale niewielu producentów chwali się tym parametrem

    Żongluję od lat (dziś kolejny raz) i nie mam problemów ani z SIMkami,
    ani ze slotami... Niby nie potrzebuję ani wychodnego gadania, ani netu,
    ale jeden dzień bez netu łamie to przeświadczenie... Niby mleko za free
    można kupić w Lidlu bez netu, ale o ileż łatwiej -- z netem... Niby net
    można złapać na mieście, ale niekoniecznie wszędzie... HotSpot KFC oraz
    ,,miastowy'' nie sprawdziły się w pobliżu Lidla... Brak netu to brak
    wielu zysków... Akurat net (i gadulstwo) mam za free (lub prawie za
    free) dzięki uprzejmości Play, ale czasami ;) warto sprawdzić
    użyteczność...

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'.`\.'.' '~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,

  • 8. Data: 2022-08-18 22:36:40
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No nie dostałem
    A powinienem?
    ;-)
    Widziałem gdzieś adapterki Hama, tyle że z wysyłką wychodziło parędziesiąt złotych, a
    nie znam opinii.
    Jak widzę w moich słuchawkach na duży SIM wymagana jest sztywność sim-a, bo karta
    trzymana jest za krawędź jakąś sprężynką czy
    zaczepem, a styki odpychają bebech w środku, czyli klejenie przylepcem będzie za
    słabe.

    -----

  • 9. Data: 2022-08-18 23:31:27
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 18 sie 2022 o 22:36, ąćęłńóśźż pisze:

    > No nie dostałem

    > -----

    Na tej grupie przeciętniacy mają tego dziesiątki...

    --

  • 10. Data: 2022-08-19 07:59:41
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2022-08-18 o 22:36, ąćęłńóśźż pisze:
    > No nie dostałem

    Dostałeś, bo inaczej nie sprzedają kart, ale pewnie jesteś za głupi, aby
    to zauważyć. Podobnie jak z cytowaniem ;)

    --
    Liwiusz