  • 1. Data: 2011-03-29 15:03:26
    Temat: Jak zrobić okrągły obrazek?
    Od: Marek <b...@e...com>

    Witam,

    Czy jest jakiś patent przysłaniania w HTMLu kwadratowego obrazka tak aby
    stał się on okrągłym bez stosowania Flash'a?

    Ważne: tło strony nie jest jednolite.

  • 2. Data: 2011-03-29 15:34:45
    Temat: Re: Jak zrobić okrągły obrazek?
    Od: satellite <p...@g...pl>

    On 2011-03-29 17:03, Marek wrote:
    > Czy jest jakiś patent przysłaniania w HTMLu kwadratowego obrazka tak aby
    > stał się on okrągłym bez stosowania Flash'a?

    img{border-radius: 100%}

    :)

  • 3. Data: 2011-03-29 16:09:18
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    On 2011-03-29 17:34, satellite wrote:

    > img{border-radius: 100%}

    Chyba raczej 50%

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";

  • 4. Data: 2011-03-29 21:07:58
    Od: Marek <b...@e...com>

    Dnia Tue, 29 Mar 2011 17:34:45 +0200, satellite napisał(a):

    > img{border-radius: 100%}
    >
    > :)

    Wow, dzięki!
    Widzę, że Chrome to chromoli i treść obrazka wychodzi ponad border. W IE9 i
    FF4 jest ok.

  • 5. Data: 2011-03-30 13:26:19
    Od: Konrad Karpieszuk <k...@g...com>

    On Tue, 29 Mar 2011 23:07:58 +0200, Marek wrote:
    > Wow, dzięki!
    > Widzę, że Chrome to chromoli i treść obrazka wychodzi ponad border. W
    > IE9 i FF4 jest ok.

    wpisz w google 'border-radius'. kazda przegladarka potrzebuje troche
    innego zapisu.

    --
    pozdrawiam, |<onrad

  • 6. Data: 2011-03-30 21:50:05
    Od: Marek <b...@e...com>

    Dnia Wed, 30 Mar 2011 13:26:19 +0000 (UTC), Konrad Karpieszuk napisał(a):

    > wpisz w google 'border-radius'. kazda przegladarka potrzebuje troche
    > innego zapisu.

    Nie w tym rzecz... Znalazłem właśnie odpowiedź. Generalnie tylko IE
    honoruje procentowe wyrażenie promienia. FF 4 też zaczął. Sprawa dotyczy
    również tych "innych zapisów" dla innych przeglądarek.