  • 1. Data: 2020-09-29 01:02:39
    Temat: Jaka biblioteka C++ do SI / ML z uczeniem bez nauczyciela?
    Od: Jacek Jaworski <j...@a...pl>

    Cześć!
    Zainteresowałem się sztuczną inteligencją w wariancie nauki bez nauczyciela jedynie w
    oparciu o parametry na wejściu i rezultat wyjściowy.
    Czy TensorFlow się do tego nada?
    Czy TensorFlow wymaga wysyłania czegoś na serwery Google?
    Jakie dobre książki do SI / ML byście polecili do nauki pod kątem mojego
    zainteresowania? Czyli uczenia bez nauczyciela i użycia gotowej biblioteki C++.

    Dzięki! Szacun! i Pozdro!