  • 1. Data: 2021-05-18 12:56:53
    Temat: Jaka karta bez opłaty miesięcznej ?
    Od: universis <u...@w...pl>

    Mieszkam w UK i mam tu dwie karty w telefonie jedną na abonament, a druga jest na
    kartę, z tym że ja jej od 2017 roku nie ładuję - nie tracę jednak
    numeru i spokojnie na ta kartę odbieram rozmowy i smsy. I Właśnie takiej karty której
    nie trzeba ładować co miesiąc poszukuję ( w Polsce). Internet jest nieważny i może go
    nie być. Sieć obojętna. Proszę o jakąś podpowiedź.

  • 2. Data: 2021-05-18 13:27:57
    Temat: Re: Jaka karta bez opłaty miesięcznej ?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 18 May 2021 03:56:53 -0700 (PDT), universis wrote:

> [...]
    której nie trzeba ładować co miesiąc poszukuję ( w Polsce). Internet jest nieważny i
    może go nie być. Sieć obojętna. Proszę o jakąś podpowiedź.

    Virginmobile - doladowanie za 5zl przedluza o rok.

    J.

  • 3. Data: 2021-05-18 14:30:26
    Od: universis <u...@w...pl>

    wtorek, 18 maja 2021 o 12:28:00 UTC+1 J.F napisał(a):
    [..]

    > Virginmobile - doladowanie za 5zl przedluza o rok.

    OK. Dziękuję. A jak z takim "mykiem" jak zasięg w Polsce - o UK nie pytam bo tu jest
    ta sieć
    i telefon tu będzie pracował ?

  • 4. Data: 2021-05-18 14:33:40
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>

    W dniu 18.05.2021 o 13:27, J.F pisze:

> [...]
    może go nie być. Sieć obojętna. Proszę o jakąś podpowiedź.

    > Virginmobile - doladowanie za 5zl przedluza o rok.

    njumobile trzeba załadować 5 zł raz na pół roku
    W Play i Plus 5zł / rok znam ludzi co mają taką taryfe
    w Orange raz na rok trzeba wysłać SMS na nr specjalny za darmo (?)

  • 5. Data: 2021-05-18 14:54:33
    Od: universis <u...@w...pl>

    wtorek, 18 maja 2021 o 13:33:42 UTC+1 Krzysztof kw1618 napisał(a):
    [..]

    > njumobile trzeba załadować 5 zł raz na pół roku
    > W Play i Plus 5zł / rok znam ludzi co mają taką taryfe
    > w Orange raz na rok trzeba wysłać SMS na nr specjalny za darmo (?)

    Ja mam w UK dwie karty - O2 i ID Mobile i jak byłem w Stambule to karta ID Mobile
    nie funkcjonowała, więc przypuszczam żę njumobile i Play w UK mogą nie działać ?

  • 6. Data: 2021-05-18 17:13:53
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 18 May 2021 14:33:40 +0200, Krzysztof kw1618 wrote:

    > njumobile trzeba załadować 5 zł raz na pół roku
    > W Play i Plus 5zł / rok znam ludzi co mają taką taryfe
    > w Orange raz na rok trzeba wysłać SMS na nr specjalny za darmo (?)

    Chyba juz nie za darmo
    https://www.orange.pl/omnibook/zmiany-w-regulaminie-
    uslugi-konto-wazne-r-1#

    6 zl?

    J.

  • 7. Data: 2021-05-18 18:47:33
    Od: universis <u...@w...pl>

    wtorek, 18 maja 2021 o 16:13:55 UTC+1 J.F napisał(a):

    > Chyba juz nie za darmo
    > https://www.orange.pl/omnibook/zmiany-w-regulaminie-
    uslugi-konto-wazne-r-1#

    > 6 zl?
    [..]
    6 zł - ale dla mnie waże że nie trzeba doładowywać co miesiąc bo bardzo rzadko będę
    ta kartę używał, a 6 zł da się przeboleć.
    Tak więc na placu boju zostają karty Virgin i Orange.

  • 8. Data: 2021-05-18 18:57:33
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "universis" c...@g...c
    om

    : nie tracę jednak numeru i spokojnie na ta kartę odbieram rozmowy
    : i smsy. I Właśnie takiej karty której nie trzeba ładować co miesiąc
    : poszukuję ( w Polsce).

    A2mobile i Play -- doładowanie przedłuża wychodne o rok, ale pierwszy
    rok można mieć gratis; Orange -- roczna przedłużka wychodnego kosztuje
    6pln. Gdy skończy się wychodne, zostają odbiórki przez kilka miesięcy,
    zaś numerki przepadają po różnym czasie -- bywa, że dopiero po latach...
    (Dziewiczka złapała mnie na przeterminowanie wychodnego i trzymała
    numerek kilka latek... Play wypuścił numer bez wychodnego...)

    A2mobile pracuje na Plusie; Play na swoich, Orange też na swoich, ale
    przed laty Orange i T-mobile chyba pracowały na wspólnych. Ponadto
    rozmowy często idą na wszystkich, ale być może nie zawsze -- może
    w szczycie puszczane są wpierw swojaki...

    Kilka lat temu **ponoć**: Orange, Play i Plus pokrywały wszystkie
    polskie BTSy wszystkimi G. Moim zdaniem warto mieć te trzy sieci
    tam, gdzie cywilizacja dociera niezbyt często... (sanatoria chociażby...
    w Wieńcu Orange pracowała bezproblemowo, ale Play czasami miał trudności)

    Ponoć Nju za 5pln daje numerek na nieskończenie długo, ale
    (o czym już pisałem) co Nju może wiedzieć o nieskończoności... ;)
    https://www.youtube.com/watch?v=08IJ6n4olHY

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 9. Data: 2021-05-18 19:05:42
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 18.05.2021 o 12:56, universis pisze:
> [...]
    której nie trzeba ładować co miesiąc poszukuję ( w Polsce). Internet jest nieważny i
    może go nie być. Sieć obojętna. Proszę o jakąś podpowiedź.

    a2mobile. 5 zł na rok, ale za to masz normalne rozmowy po 10 groszy.
    ToMasz

  • 10. Data: 2021-05-19 00:05:50
    Od: universis <u...@w...pl>

    wtorek, 18 maja 2021 o 18:19:01 UTC+1 Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > Ponoć Nju za 5pln daje numerek na nieskończenie długo, ale
    > (o czym już pisałem) co Nju może wiedzieć o nieskończoności... ;)

    No "piknie ładnie" , ale ja muszę brać pod uwagę to że ta karta ma pracować w UK.