  • 1. Data: 2021-05-19 23:59:36
    Temat: Czas na odpalenie SIMki a2mobile
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Ile mam czasu na odpalenie SIMek z a2mobile?
    W przenosinowym Regulaminie nie znalazłem...

    Ktoś z Was [niejedna osoba stąd gra z a2mobile
    w ping-ponga] przenosił numery do a2mobile i zna odpowiedź?

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 2. Data: 2021-05-22 20:07:47
    Temat: Re: Czas na odpalenie SIMki a2mobile
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida..Console>

    W dniu 19 maj 2021 o 23:59, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > Ile mam czasu na odpalenie SIMek z a2mobile?
    > W przenosinowym Regulaminie nie znalazłem...

    > Ktoś z Was [niejedna osoba stąd gra z a2mobile
    > w ping-ponga] przenosił numery do a2mobile i zna odpowiedź?

    Czy moje pytanie jest:
    - niejasne
    - zbyt trudne
    - zbyt łatwe?...

    --
    '_._ _,-'""`-._ ._. .-.

  • 3. Data: 2021-05-24 20:05:15
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    > Czy moje pytanie jest:
    >  - niejasne
    >  - zbyt trudne
    >  - zbyt łatwe?...

    Napisane przez oszołoma, który prowadzi często monologi.

    --
    Czarek

  • 4. Data: 2021-05-24 23:49:46
    Od: Grzexs <g...@w...pl>

    > Czy moje pytanie jest:
    >  - niejasne
    >  - zbyt trudne
    >  - zbyt łatwe?...

    Ja ci radzę - trzymaj się od tej sieci z daleka. Mnie zablokowali kartę,
    choć miałem pakiet no-limit, bo im się wydawało, że to połączenie między
    urządzeniami. Nie potrafili tego udowodnić, a ja stwierdziłem, że za 2
    PLN nie będę się kopać z koniem. A skoro karty nie uruchomiłeś jeszcze,
    to skąd wiesz, czy w ogóle się ją da uruchomić. Skoro nie ma w
    regulaminie, to może jest termin ważności na karcie lub opakowaniu gdzieś.

    --
    Grzexs

  • 5. Data: 2021-05-26 00:15:06
    Od: Grzexs <g...@w...pl>

    > Numer w a2mobile straciłeś czy nie?
    > Czy nie zależało Ci na numerze?

    Tak, straciłem, ale nie zależało mi na nim. W dodatku tak wrednie
    zablokowali, że nie dało się go przenieść.

    > Pamiętam czasy, gdy karano podłączenie równoległego telefonu... Ja
    > podłączałem kilka naraz. ;) Ponoć spece mierzyli pojemność linii
    > -- zdalnie zdradzającą równoległe podczepienie aparatu
    > telefonicznego... Dowiedziałem się o tym od byłego pracownika
    > ówczesnej telekomunikacji... To był zaprzyjaźniony ze mną były
    > pracownik.

    Był myk - tylko w jednym z telefonów należało pozostawić włączony
    dzwonek. Inne z odłączonym dzwonkiem (zwora we wtyku) w stanie z
    odłożonym mikrotelefonem (słuchawką) stanowiły przerwę i były nie do
    wykrycia.

    > Nawet nagrywałem rozmowy na tasiemki magnetofonowe.

    Ja też. Przy pomocy cewki przyklejonej pod aparat telefoniczny.

    > Teraz każdy ma swój własny numer, niektórzy mają wiele numerów,
    > często dwa w jednym telefonie... Niebawem każdy będzie miał masę
    > numerów...

    Nie będzie numerów, coś innego wymyślą, co je przykryje. Ile numerów
    znasz na pamięć?

    --
    Grzexs

  • 6. Data: 2021-05-26 15:21:14
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 26.05.2021 o 00:15, Grzexs pisze:

    > Nie będzie numerów, coś innego wymyślą, co je przykryje. Ile numerów
    > znasz na pamięć?

    Z tym przykrywaniem to nie wydaje mi się. O ile mowa o tym, że do
    systemu telefonicznego dodana zostanie taka sama usługa mapująca jak
    nazewniczy system DNS do adresów IP. Oni chcą to wszystko mieć w jednym.
    Natomiast tak, numery telefonów w końcu przestaną być używane. Myślę, że
    telefony zastąpią komercyjne komunikatory. I zamiast problemu utrzymania
    numeru będzie problem utrzymania nazwy. Ogólnie to nie ma potrzeby by
    ktoś to organizował bo komunikatory już są. Tzn to takie
    pseudokomunikatory bo nie nadają się do komunikacji powszechnej, że
    jeden ma taki a drugi inny komunikator i się komunikują bez problemu.
    Koncepcje powszechnej komunikacji w komunikatorach zostały już
    ustandaryzowane w postaci XMPP/Jabber, tylko rynek nie wymusił opierania
    się o to. Różne fejsy, gejsy i tralala lansują swoje pseudokomuikatory.
    Co jakiś czas wypływa jakiś nowy, który jest superbezbieczny albo ma coś
    innego i tak sobie czas płynie jak woda w ...

  • 7. Data: 2021-05-26 18:47:49
    Od: Grzexs <g...@w...pl>

> [...]
    > Co jakiś czas wypływa jakiś nowy, który jest superbezbieczny albo ma coś
    > innego i tak sobie czas płynie jak woda w ...

    Jak już idziemy tak daleko, to dlaczego nie ma jednego języka
    międzynarodowego? Niby jest angielski, ale ma on zbyt duże aberracje
    lokalne i jest związany z jakąś tam nieobiektywną kulturą... I tak
    ludziska się uczą po kilka języków, a tak wystarczyłyby w każdym miejscu
    na świecie dwa - lokalny i ogólny. Rynek nie wymusił opierania się o to.
    Różne gramatyki, słownictwo, składnie i tralala. . . .
    --
    Grzexs

  • 8. Data: 2021-05-27 00:18:47
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 26.05.2021 o 18:47, Grzexs pisze:

> [...]
    > na świecie dwa - lokalny i ogólny. Rynek nie wymusił opierania się o to.
    > Różne gramatyki, słownictwo, składnie i tralala. . . .

    Użytkowy język angielski nie jest związany z żadną kulturą. Ludzie po
    prostu porozumiewają się. Często mają jakieś naleciałości wynikające
    właśnie z praktykowania języków lokalnych. Rozumieją się dlatego, że
    używają jakiegoś dobrze znanego trzonu i jeszcze zdolni są do kojarzenia.

    No nie jest to język całkiem uniwersalny w sensie, że gdzieniegdzie
    łatwiej porozumieć się w innym języku nielokalnym.

    Ale to nadal nie wskazuje by było ich potrzeba wiele tylko tak się po
    prostu złożyło, że ludzie używają tego co jest im bliższe.

    W komunikatorach też to musi pójść w kierunku standaryzacji tak jak w
    telefonii poszło, że nie trzeba mieć Nokii by rozmawiać z użytkownikiem
    Nokii. Ale nie wiem ile to potrwa.

  • 9. Data: 2021-05-27 13:41:20
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 27 May 2021 00:18:47 +0200, ii wrote:
> [...]

    No wlasnie troche jakby wymusil, i angielski stal sie dominujacy ...
    pytanie, czy wystarczajaco, czy teraz nastapi odwrot.

    Zobaczymy, jak to w UE wyjdzie, bo chyba jest na granicy skreslenia z
    jezykow unijnych :-)

> [...]
    > właśnie z praktykowania języków lokalnych. Rozumieją się dlatego, że
    > używają jakiegoś dobrze znanego trzonu i jeszcze zdolni są do kojarzenia.

    A sama pozycja ... ciekawe - wynika z powojennej dominacji USA w
    swiecie, czy komputery ugruntowaly ...

> [...]
    > W komunikatorach też to musi pójść w kierunku standaryzacji tak jak w
    > telefonii poszło, że nie trzeba mieć Nokii by rozmawiać z użytkownikiem

    Mozliwe ze dlugo.
    Facebook powie, ze jest wystarczajacym dla siebie standardem,
    inni, ze przeciez mozna zainstalowac program, a te programy to raptem
    na 4, moze 5 platform trzeba przygotowac ...

    J.

  • 10. Data: 2021-05-27 14:59:18
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

> [...]

    > na świecie dwa - lokalny i ogólny. Rynek nie wymusił opierania się o to.
    > Różne gramatyki, słownictwo, składnie i tralala. . . .

    Przecież jest:
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Esperanto

    Problem jedynie z uzmysłowieniem, że należy go uczyć/używać więcej.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>