  • 1. Data: 2021-05-09 22:57:36
    Temat: średni czas rozmowy w Polsce
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Mieszka ze mną koleś 38 lat co dzień w dzień napierdala
    przez komórkę od 19oo do 21oo. To teraz norma? Tak wożą ryjem?
    Czy ja może jestem dziwny?

    Sposób mówienia ma tak natarczywy jak wąż strażacki prosto w mordę.
    Wszystkowiedzący cfaniaczek co wszystkie rozumy pozjadał
    (prawdopoobnie foliarz)

    --
    Piter

    po czym poznać głupiego
    po dzwonku jego

  • 2. Data: 2021-05-10 00:02:07
    Temat: Re: średni czas rozmowy w Polsce
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-05-09 o 22:57, PiteR pisze:
> [...]
    >
    > Sposób mówienia ma tak natarczywy jak wąż strażacki prosto w mordę.
    > Wszystkowiedzący cfaniaczek co wszystkie rozumy pozjadał

    To Ty w jakimś zakładzie psychiatrycznym jesteś?

    --
    animka

  • 3. Data: 2021-05-10 11:37:58
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 09 May 2021 21:57:36 +0100, PiteR wrote:
    > Mieszka ze mną koleś 38 lat co dzień w dzień napierdala
    > przez komórkę od 19oo do 21oo. To teraz norma? Tak wożą ryjem?
    > Czy ja może jestem dziwny?

    Pewnie jestes, bo po cholere z nim mieszkasz :-P

    > Sposób mówienia ma tak natarczywy jak wąż strażacki prosto w mordę.
    > Wszystkowiedzący cfaniaczek co wszystkie rozumy pozjadał
    > (prawdopoobnie foliarz)

    Ale z kim tak gada i o czym?

    Placisz za nolimit, to korzystasz, szczegolnie ze nie mozna juz pojsc
    na piwo :-)

    J.

  • 4. Data: 2021-05-10 22:05:06
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Sposób mówienia ma tak natarczywy jak wąż strażacki prosto w mordę.
    > Wszystkowiedzący cfaniaczek co wszystkie rozumy pozjadał

    Przez pandemię rodzina i znajomi dzwonią. Było ok. 3 godzin rocznie,
    teraz więcej w miesiąc. Oprócz śmierci bliskich i zasłony dymnej
    dla wprowadzania szkodliwego prawa przez polityków ("nowe łady",
    podatki itp.) to chyba najgorsze draństwo Covida...
    Albo rozmowy są po prostu za tanie i lud ględzi o niczym. Ooops,
    oczywiście "podtrzymuje relacje".
    Jak głośno gada i nie da się go spacyfikować to współczuję.

    Arek

  • 5. Data: 2021-05-11 07:21:10
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>

    W dniu 2021.05.10 o 11:37, J.F pisze:

    > Pewnie jestes, bo po cholere z nim mieszkasz :-P

    Uroki mieszkania w budynku wielomieszkaniowym, a gdy jest z cegły to
    dźwięk lepiej niesie. Wielka płyta miała pod tym względem więcej zalet.

  • 6. Data: 2021-05-11 12:59:59
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 11 May 2021 07:21:10 +0200, Krzysztof kw1618 wrote:

    > Uroki mieszkania w budynku wielomieszkaniowym, a gdy jest z cegły to
    > dźwięk lepiej niesie. Wielka płyta miała pod tym względem więcej zalet.

    No nie wiem - przez wielka plyte imo tez nioslo.

    Ale to trzeba bylo naprawde glosno "napierdalac".
    Normalnej rozmowy raczej nie slychac.

    J.

  • 7. Data: 2021-05-11 17:02:40
    Temat: Re: ?redni czas rozmowy w Polsce
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-05-10 o 22:05, Arek pisze:
> [...]
    > oczywiście "podtrzymuje relacje".
    > Jak głośno gada i nie da się go spacyfikować to współczuję.

    Zamiast porozmawiać z tym kolegą to on sie tutaj żali.
    Można takiego delikwenta także starać się czymś zagłuszyć. Np
    pobębnienie czymś bębniącym i chłop może zrozumie.

    --
    animka

  • 8. Data: 2021-05-28 21:00:47
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:x16hrl01cuif$.oett0ss7cgkf$.dlg@40tude.net>
    user J.F pisze tak:

    > Pewnie jestes, bo po cholere z nim mieszkasz :-P

    Lepszy jeden wariat niż kilku. Z okna widzę ASDA, Lidl i stację metra.
    Cena przystępna. Do pracy z buta. Baja.

    Poprzedni sublokator oglądał na okrągło mecze z dysku i tupał.
    Przed nim była spłakana Bożenka co jej nikt nie chciał i ryczała
    karoke po pracy rzewne songi. Aż się jakiś Anglik zlitował i wziął tę
    niedojdę.

    Generalnie wolę telefony po polsku niż po hiszpańsku.
    Przyjemny jest węgierski i portugalski. Pracuję z Węgrami
    ale nigdy nie dane mi było mieszkać.

    --
    Piter

    po czym poznać głupiego