    From: Logan <L...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Jaka karte dzwiekowa ? zew czy wew ?
    Date: Fri, 13 Feb 2009 13:09:43 +0100

    Na chwile obecna podpinam pc bezposrednio do
    wzmacniacza(http://tinyurl.com/b4ekl6), co idzie dalej na
    kolumny(http://tinyurl.com/d3rtlf).
    Karta dzwiekowa jest zintegrowana z plyta glowna, wiec po przesiadce na
    cos niezintegrowanego spodziewam sie polepszenia jakosci dzwieku,
    pozostaje mi wybrac jakas dobra karte dzwiekowa (cena do 800zl), z tym
    ze nie znam sie na tym i nie chce jakiegoc bubla kupic, takze prosze was
    o pomoc.

    Zastanawiam sie czy zew karty dzwiekowe podlaczane przez usb maja sens w
    moim przypadku ?
    Np cos takiego : http://tinyurl.com/avl4oz
    niespecjalnie zalezy mi na 5.1, chce miec dobrze "nadana" muzyke przez
    pc, ale pilot radiowy jest kuszacy (teraz mam zwykly IR do wzmacniacza..
    nie cierpie IR)

    Czy moze olac zewnetrznosc i skupic sie na wewnetrznych (co mam do wyboru?)