  • 1. Data: 2009-02-13 12:09:43
    Temat: Jaka karte dzwiekowa ? zew czy wew ?
    Od: Logan <L...@g...pl>

    Na chwile obecna podpinam pc bezposrednio do
    wzmacniacza(http://tinyurl.com/b4ekl6), co idzie dalej na
    kolumny(http://tinyurl.com/d3rtlf).
    Karta dzwiekowa jest zintegrowana z plyta glowna, wiec po przesiadce na
    cos niezintegrowanego spodziewam sie polepszenia jakosci dzwieku,
    pozostaje mi wybrac jakas dobra karte dzwiekowa (cena do 800zl), z tym
    ze nie znam sie na tym i nie chce jakiegoc bubla kupic, takze prosze was
    o pomoc.

    Zastanawiam sie czy zew karty dzwiekowe podlaczane przez usb maja sens w
    moim przypadku ?
    Np cos takiego : http://tinyurl.com/avl4oz
    niespecjalnie zalezy mi na 5.1, chce miec dobrze "nadana" muzyke przez
    pc, ale pilot radiowy jest kuszacy (teraz mam zwykly IR do wzmacniacza..
    nie cierpie IR)

    Czy moze olac zewnetrznosc i skupic sie na wewnetrznych (co mam do wyboru?)

  • 2. Data: 2009-02-13 13:57:36
    Temat: Re: Jaka karte dzwiekowa ? zew czy wew ?
    Od: Tomasz Bątor <m...@k...pl>

    On 02/13/2009 01:09 PM, Logan wrote:
    > Czy moze olac zewnetrznosc i skupic sie na wewnetrznych (co mam do wyboru?)

    Jeśli faktycznie zależy ci tylko na jakości muzyki [*], to polecam wiadomość z
    pl.rec.audio, msg-id:
    gmpd4k$j1p$...@n...onet.pl

    W skrócie: dowolna karta z S/PDIF podłączona do zewnętrznego DACa powinna dać ci
    więcej niż wypasiona dźwiękówka.

    t.

    [*] Nie wiem jak z miksowaniem dźwięku przed wypuszczeniem przez S/PDIF (EAX i inne
    takie)

  • 3. Data: 2009-02-13 21:18:21
    Od: Rudolf <a...@w...pl>

    Logan napisał(a):
> [...]
    > pozostaje mi wybrac jakas dobra karte dzwiekowa (cena do 800zl), z tym
    > ze nie znam sie na tym i nie chce jakiegoc bubla kupic, takze prosze was

    Witam,

    Poszukaj czegos z firmy Marian, np Marian Marc 2.
    Osobiscie kiedys mialem taka karte i bylem bardzo zadowolony.
    Aktualnie Marian Alpha Tracer (ze wzgledu na wyj/wej symetryczne)
    takze bez zastrzezen.

    pozdrawiam
    Tomasz