  • 1. Data: 2012-07-19 16:02:17
    Temat: Jaka oslona i filtr do SX40 ?
    Od: Xiant <x...@g...pl>

    Witam

    Jak aoslone przeciwsloneczna i filtr polaryzacyjny polecilibyscie do
    Canon'a SX 40 HS ? Na obiektywie nie ma gwintu tylko takie delikatne
    "wypustki" biegnace po obwodzie obiektywu.

    Pozdrawiam
    Xiant

  • 2. Data: 2012-07-20 10:04:20
    Temat: Re: Jaka oslona i filtr do SX40 ?
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-07-19 16:02, Xiant pisze:
    > Witam
    >
    > Jak aoslone przeciwsloneczna i filtr polaryzacyjny polecilibyscie do
    > Canon'a SX 40 HS ? Na obiektywie nie ma gwintu tylko takie delikatne
    > "wypustki" biegnace po obwodzie obiektywu.

    Sprawdź w instrukcji obsługi, czy przewidziana jest do tego aparatu
    tulejka do mocowania filtrów. Niektóre Canony mają taką tulejkę wokół
    obiektywu, która jest zdejmowana i w jej miejsce montuje się długą
    tuleję, na którą wkręca się filtry.

    WAIDODAYO!

    --
    http://www.stopakcyzie.pl/
    Nie muszisz głosować na PO/PiS/SLD/PSL, poniżej znajdziesz link, gdzie

  • 3. Data: 2012-08-26 19:13:29
    Od: Piecia aka dracorp <d...@p...onet.pl>

    Witam

    Ku potomności:
    Osłona obiektywu - LH-DC60
    Adapter do filtrów - FA-DC67A
    Sam ostatnio zanabyłem ten aparat i powoli szukam części do niego.

    --
    Piecia aka dracorp