  • 1. Data: 2012-07-19 15:50:37
    Temat: Ktoś kupował w firmie : benemarket.pl ?
    Od: "Jarek" <m...@w...pl>

    Jak w temacie - znalazłem na stronie NIKON D90 + 18-105VR za 2340zł - cena
    trochę podejrzanie niska.
    Więc moje pytanie czy ktoś miał do czynienia z tą firmą ?
    Druga sprawa kasa z góry i trzeba czekać 21-30dni na realizację zamówienia -
    nie ma opcji płatne przy odbiorze.
    Są jakieś opinie tego sklepu na nokaucie - ale wiadomo jakie tam są opinie.

  • 2. Data: 2012-07-19 16:29:04
    Temat: Re: Ktoś kupował w firmie : benemarket.pl ?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 19 Jul 2012 15:50:37 +0200, Jarek napisał(a):

> [...]
    > nie ma opcji płatne przy odbiorze.
    > Są jakieś opinie tego sklepu na nokaucie - ale wiadomo jakie tam są opinie.

    Firma istnieje, ale zawiesiła prowadzenie działalności gospodarczej:
    https://prod.ceidg.gov.pl/CEIDG/CEIDG.Public.UI/Sear
    chDetails.aspx?Id=8e1eea75-8af3-4198-a373-219ac43b86
    7c

    Brak podanych danych firmy poza adresem jest IMHO już naruszeniem prawa.
    Być może ktoś wyszukał sobie zawieszoną firmę i zrobił lewy sklep w necie,
    podając ich adres i swoje konto bankowe.

    Masz ofertę - zgłoś podejrzenie popełnienie oszustwa. Oprócz tego składanie
    ofert handlowych przy zawieszonej działalności jest wykroczeniem albo
    przestępstem karno-skarbowym (chyba)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 3. Data: 2012-07-19 16:46:45
    Od: Xiant <x...@g...pl>

    W dniu 2012-07-19 16:29, Waldek Godel pisze:

> [...]
    >
    > Masz ofertę - zgłoś podejrzenie popełnienie oszustwa. Oprócz tego składanie
    > ofert handlowych przy zawieszonej działalności jest wykroczeniem albo

    Witam

    Czasem takie firmy robia tak, ze zbieraja kase z ilus zamowien i kupuja
    towar dla klientow co okreslony czas. Dla nich jest najtaniej bo nie
    "mroza" pieniedzy w towarze i nie musza go przechowywac a dla klienta
    jest korzyscia najnizsza cena. Wada jest czesto bardzo dlugi czas
    oczekiwania. Ale jesli Waldek pisze, ze firma sie "zawiesila" to ja bym
    nie ryzykowal i nie oszczedzal na sile kazdej zlotowki, zwlaszcza, ze
    aparat to zakup na pare lat.

    Pozdrawiam
    Xiant

  • 4. Data: 2012-07-19 16:57:35
    Od: "Jarek" <m...@w...pl>

    Dzięki za informacji - tak myślałem że musi być jakaś wtopa - bo cudów nie
    ma.