  • 1. Data: 2023-10-22 13:38:49
    Temat: Jakas promka na O. Flex ?
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Chyba będę potrzebował małolactwu zainstalować, bo i smarkłocz i tablet na osobnych
    numerach to kłopot przy szybkim dzwonieniu do
    nich (zgodnie z chorobą jakiegoś tam Parkinsona zawsze odbierają to drugie połączenie
    ;)).
    Jeśli traficie na jakąś promocję (np. z przeniesieniem numeru do O. Fleksa) to please
    o info.
    Obecnie płacimy x*9,99 zł za bezlimity i 10GB za każdy z SIM-ów (Vectra), w praktyce
    10GB na tablecie są wyssane, a w smarkłoczu
    wcale (nie chcę im przekładać SIM w połowie miesiąca żeby się obudowy urządzeń nie
    rozszczelniły).
    O. Flex to byłoby pewnie 30 zł i 30GB za dwa SIM-y, przydałoby się np. pierwsze trzy
    miesiące za 0 zł czy jakoś podobnie
    promocyjnie.

  • 2. Data: 2023-10-22 13:51:15
    Temat: Re: Jakas promka na O. Flex ?
    Od: ALEX Martinez <a...@b...pl>

    W dniu 22.10.2023 o 13:38, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > O. Flex to byłoby pewnie 30 zł i 30GB za dwa SIM-y, przydałoby się np.
    > pierwsze trzy miesiące za 0 zł czy jakoś podobnie promocyjnie.

    Ofertę Nju widziałeś?

    --
    ALEX Martinez
    "Pod Cusimą Cesarska Marynarka zatopiła nie tylko flotę rosyjską,

  • 3. Data: 2023-10-23 14:52:06
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Nju na ten sam numer na dwa/trzy SIM-y?
    To w PL chyba tylko we Fleksie i jakaś podobna lecz ułomna usługa w t-Mobile.
    Dwa SIM-y w Vectrze są bardziej opłacalne od dwóch SIM-ów w Nju zarówno jeśli chodzi
    o porównanie comiesięcznych kosztów (=19,98 zł)
    jak i limitu danych (=20 GB).

    -----