  • 1. Data: 2023-10-09 19:02:11
    Temat: Orange na kartę - o co to chodzi?
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Szukałem okazjonalnego internetu. Sprawdziłem, że niezły zasięg mam w
    orange, kupiłem starter, naładowałem, było OK.

    Aplikacja mi napisała, że mogę przedłużyć termin ważności konta. Miałem
    tam po zasileniu 30 zł, to za wziąłem ofertę "365 dni ważności za 29
    zł", kliknąłem, została złotówka i podobno mam 365 dni na dzwonienie i
    396 na odbieranie.

    I chciałem to tak zostawić do przyszłego roku, a wtedy kupić kolejny
    pakiet internetu.

    Ale dziś dostałem sms, że "kończy się ważność konta głównego, na którym
    masz 1 zł. Doładuj..."

    O co to chodzi? Co się właściwie skończy?

    Jeśli miałbym coś dopłacać, to pieprzę, kupię na wiosnę nowy starter...

    MJ

  • 2. Data: 2023-10-09 19:11:30
    Temat: Re: Orange na kartę - o co to chodzi?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 9 Oct 2023 19:02:11 +0200, w <ug1bdc$qgq$1$michalj@news.chmurka.net>,
    Michał Jankowski <m...@f...edu.pl> napisał(-a):

    > Ale dziś dostałem sms, że "kończy się ważność konta głównego, na którym
    > masz 1 zł. Doładuj..."

    A nie ma w aplikacji infa do kiedy ważne konto?

  • 3. Data: 2023-10-09 19:24:58
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 09.10.2023 o 19:11, r...@k...pl pisze:

    > A nie ma w aplikacji infa do kiedy ważne konto?

    No jest, że 365/396 dni.

    O takie:

    https://www.fuw.edu.pl/~michalj/temp/orange.jpg

    MJ

  • 4. Data: 2023-10-09 19:30:49
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 9 Oct 2023 19:24:58 +0200, w <ug1co3$qgq$2$michalj@news.chmurka.net>,
    Michał Jankowski <m...@f...edu.pl> napisał(-a):

    > No jest, że 365/396 dni.
    >
    > O takie:
    >
    > https://www.fuw.edu.pl/~michalj/temp/orange.jpg

    Olać albo do nich zadzwonić.
    I jeszcze sprawdzić do kiedy ważna jest transmisja.

  • 5. Data: 2023-10-09 19:45:26
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 09.10.2023 o 19:30, r...@k...pl pisze:

    > Olać

    tak zamierzam. Albo da się zasilić na wiosnę albo nie, wtedy dam 5 zł na
    nowy starter.

    MJ
    PS. Pakiet bajtów wygasa, ale to mam gdzieś, i tak na razie nie będę używać.

  • 6. Data: 2023-10-09 19:51:04
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 9 Oct 2023 19:02:11 +0200, Michał Jankowski wrote:
> [...]
    >
    > O co to chodzi? Co się właściwie skończy?
    >
    > Jeśli miałbym coś dopłacać, to pieprzę, kupię na wiosnę nowy starter...

    stary wątek
    https://nasz.orange.pl/t5/Na-kart%C4%99/Jak-przedlu%
    C5%BCy%C4%87-konto-g%C5%82%C3%B3wne-GB-na-rok-kt%C3%
    B3ry-sms-wys%C5%82a%C4%87-AKT365/td-p/328483

    ale GB osobno, a konto osobno ?

    J.

  • 7. Data: 2023-10-09 20:24:08
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 09.10.2023 o 19:51, J.F pisze:
    > On Mon, 9 Oct 2023 19:02:11 +0200, Michał Jankowski wrote:
    >
    > ale GB osobno, a konto osobno ?

    i tak nic z tego nie rozumiem. Niech sobie te GB przepadną, nie
    potrzebuję. Nie będę w to wkładać kolejnej kasy.

    MJ

  • 8. Data: 2023-10-09 21:47:03
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 09.10.2023 o 19:02, Michał Jankowski pisze:
> [...]
    >
    > O co to chodzi? Co się właściwie skończy?
    >
    > Jeśli miałbym coś dopłacać, to pieprzę, kupię na wiosnę nowy starter...

    Zostaw to w spokoju, to comiesięczny, powtarzający się automat.

    Mam tak w Plusie
    "Zgodnie z cennikiem jutro naliczymy oplate za utrzymanie numeru za
    okres 30.08.2023 - 29.09.2023. Aby jej uniknac, uzyj swoich srodkow lub
    zasil konto."

    I tak co miesiąc, pomimo, że opłaciłem na początku.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 9. Data: 2023-10-10 15:55:41
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 9 Oct 2023 20:24:08 +0200, Michał Jankowski wrote:

    > i tak nic z tego nie rozumiem. Niech sobie te GB przepadną, nie
    > potrzebuję. Nie będę w to wkładać kolejnej kasy.

    Kazdy chce zarobic więcej.

    No coz - poczekaj spokojnie do następnych wakacji, albo tylko miesiąc,
    to się dowiesz, czy to działa czy nie.

    Gdzies tam może być istotny termin 1 rok, i byc moze trzeba by
    doładować w terminie, aby karty nie skasowali.

    J.

  • 10. Data: 2023-10-10 22:29:43
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:ug1ld7$pda0$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    user LordBluzg(R)?? pisze tak:

> [...]
    > srodkow lub zasil konto."
    >
    > I tak co miesiąc, pomimo, że opłaciłem na początku.

    Też to mam w plus i pomyślałem sobie z czego pobiorą jak tam nie ma
    środków. No bo chyba nie będzie mi narastał dług?

    Przyjechałem po trzech miesiącach do Polski doładowałem za 10zł
    i znowu działa 4GB na 10 dni. Nie zlikwidowali mi numeru.
    Dzwonić z tego nie zamierzam.

    Pewnie wiecie jaka kolosalna różnica jest w szybkości roamingu
    w EU do 5GB a wykupionym w Polsce jakims internetem. Niebo a ziemia.
    Właśnie się dowiedziałem.

    Trzeba kupić jakiś stacjonarny najtańszy. Jeden bilet na autobus to 9zł
    Wycieczka pod Big Bena metrem 30zł. Złudne oszczedności gsm.

    --
    Piter

    nie chciało się nosić teczki
    teraz się nosi woreczki