  • 61. Data: 2012-01-18 17:31:29
    Temat: Re: Jaki VAN kupic?
    Od: "Maciej M." <xenes@[no-spam]interia.pl>

    On 2012-01-15 20:26, Flyte wrote:

    > Jedz do Szwajcarii. Tam sa w zdecydowanej wiekszosci automaty, zwlaszcza w
    > wiekszych samochodach. Do tego benzyniaki o duzej pojemnosci. Samochody
    > bardzo zadbane. Jest szansa na maly przebieg. Niesety minus ze tam samochody
    > sa drogie.

    Też się zastanawiam co z tym fantem zrobić, być może tą drogą pójdę, ale
    niestety kursy walut dobre nie są i akcyza swoje też dorzuca...

    --
    MM

  • 62. Data: 2012-01-18 17:38:37
    Od: "Maciej M." <xenes@[no-spam]interia.pl>

    On 2012-01-13 17:04, Wojciech Smagowicz [ZIWK] wrote:

    > Rozumiem, że z rodziną jadąc masz "ciśnienie": byle przyjechać 2-3
    > minuty wcześniej...

    Zaczyna się robić flejm...

    > Chyba, że od takiego auta (większego, wyższego i sporej dość wysoko
    > położonej masie) oczekujesz osiągów, odczuć i "klejenia" się drogi jak w
    > sportowym kompakcie.

    Ależ tak, oczywiście. I żeby plomby na dziurach wypadały...

    Jest jeszcze coś takiego jak pojęcie bierne - szczególnie w sytuacji gdy
    wyprzedasz idiotę na spokojnie a ten dodaje gazu.

    Świetnie to pamiętam z czasów 64KM diesla i kompakta... i eurovan z tymi
    107 konikami ma prawie taką samą dynamikę jak i niewiele lepszy stosunek
    mocy do napędzanej masy.

    I do tego jest jeszcze pojęcie wygodnej jazdy - bez redukcji o dwa biegi
    w dół z wyciem silnika...

    To się przejedź. Zmienisz zdanie.

    --
    MM