  • 1. Data: 2010-12-31 08:10:21
    Temat: Jaki aparat telefoniczny kupić?
    Od: "czeslaw" <b...@l...com>

    Witam
    Technicy powiedzieli ze moj telefon generuje szumy na linii i powoduje
    utrate synchronizacji. Jaki telefon kupć? Jaką homologację powinien mieć?
    Jakiej firmy? Jaki model polecacie? Własciwie to zależy mi na tym aby miał
    tylko wyswietlanie numerów osob ktore do mnie dzwoniły lub sie nie
    dodzwoniły.i książke adresową.

  • 2. Data: 2010-12-31 12:14:21
    Temat: Re: Jaki aparat telefoniczny kupić?
    Od: "brum" <b...@o...eu>

> [...]
    > Jakiej firmy? Jaki model polecacie? Własciwie to zależy mi na tym aby
    > miał tylko wyswietlanie numerów osob ktore do mnie dzwoniły lub sie nie

    ja bym najpierw pozyczyl jakis aparat i sprawdzil czy problem nadal
    wystepuje

  • 3. Data: 2011-01-02 15:36:51
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    czeslaw wrote:

    > Witam
    > Technicy powiedzieli ze moj telefon generuje szumy na linii i
    > powoduje utrate synchronizacji.

    Sprawdź najpierw z dowolnym innym względnie współczesnym
    telefonem, dopiero potem wybierać docelowy model. Równie
    dobrze może być to prawdą, jak i to że może być to bujda
    by zbyć klienta / nie napracować się z usuwaniem realnej
    usterki.

    Albert Einstein (1879-1955)

  • 4. Data: 2011-01-04 16:11:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "czeslaw" <b...@l...com> napisał w
    > Technicy powiedzieli ze moj telefon generuje szumy na linii i
    > powoduje utrate synchronizacji.

    Ty go najpierw odlacz, bo moze oni sie myla.
    Albo (mikro)filtr zaloz.

    Szumi ? Procesor mu szumi, czy mikrofon weglowy ?

> [...]
    > Jaki model polecacie? Własciwie to zależy mi na tym aby miał
    > tylko wyswietlanie numerów osob ktore do mnie dzwoniły lub sie

    Ja tam lubie takie ktore maja jeszcze powtarzanie kilku ostanio
    wybieranych numerow.

    J.