  • 1. Data: 2010-05-04 16:04:53
    Temat: Jaki dobry modulator rf? - kryterum jakość obrazu!
    Od: "Sexbox" <s...@w...pl>

    Potrzebuję zamienić dobrej jakości sygnał s-video lub scart i wpuścić go w koncentryk
    z najlepsza możliwą jakością.

    Dlatego szukam dobrego modulatora rf!

    Użytek jedynie prywatny, jedno mieszkanie, 2 x TV na kablu może kiedyś 3 TV.
    (dodam że w kablu nie będzie żadnego sygnału kablówki, czy czegoś podobnego,
    modulator + rozgałęźniki - to wszystko co będzie w tej instalacji.)

    Chciałbym uzyskać jak najlepszą jakość obrazu, więc liczę że znajdę taki modulator co
    wykorzystuje RGB z Scart byb co najmniej S-Video.

    Znajduję też w różnych ofertach standardy: D/K 6,5MHz i B/G 5,5MHz, który jest lepszy
    i bardziej zgodny z odbiornikami w Polsce (jedym z TV jest karta tunera w
    komputerze)?

    Będę wdzięczny za podanie konkretnych i sprawdzonych produktów.

  • 2. Data: 2010-05-04 18:02:57
    Od: crazy <c...@g...pl>

    Sexbox pisze:
    > Potrzebuję zamienić dobrej jakości sygnał s-video lub scart i wpuścić go w
    koncentryk z najlepsza możliwą jakością.

    > Dlatego szukam dobrego modulatora rf!

    Dużego wyboru nie ma. Każdy modulator w jakimś stopniu "spsuje" jakość.
    http://www.hollex.pl/akcesoria/modulatory/
    Osobiście bym wybrał któryś z najtańszych i już.
    Ewentualnie można wykorzystać stary tuner analogowy (też cyfrowy) czy
    magnetowid, który jest wyposażony z modulator.

    > Znajduję też w różnych ofertach standardy: D/K 6,5MHz i B/G 5,5MHz, który jest
    lepszy i bardziej zgodny z odbiornikami w Polsce (jedym z TV jest karta tunera w
    komputerze)?

    W Polsce obowiązuje standard audio D/K 6,5MHz ale TV czy karta
    najprawdopodobniej obsłuży i B/G (oraz inne).

  • 3. Data: 2010-05-05 05:45:49
    Od: "Rastusztiru Czernemik" <v...@s...dk>

> [...]
    > karta tunera w komputerze)?
    >
    > Będę wdzięczny za podanie konkretnych i sprawdzonych produktów.

    witam,
    polecam http://www.mixpol.pl/modulatory.html
    stosuję od prawie roku MDP-8S i jest ok, żadnych problemów
    jedna ważna sprawa - trzeba pracować w UHF, na VHF-S pływa częstotliwość

    pzdr
    Krzysiek

  • 4. Data: 2010-05-05 06:11:56
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Rastusztiru Czernemik napisał:
> [...]

    Tylko czy przy użyciu modulatora różnica będzie istotna? Czy to nie jest
    trochę tak jakby się zastanawiać, czy lepiej do drogi polnej dojechać
    zwykłą drogą asfaltową, czy autostradą? ;-)

  • 5. Data: 2010-05-05 07:07:07
    Od: a...@p...pl

    On Tue, 4 May 2010 18:04:53 +0200, "Sexbox" <s...@w...pl> wrote:

    >Potrzebuję zamienić dobrej jakości sygnał s-video lub scart i wpuścić go w
    koncentryk z najlepsza możliwą jakością.

    >Dlatego szukam dobrego modulatora rf!

    jakby tv byly juz cyfrowe dvb-t (mpeg-2/mpeg-4) lub dvb-c to moglby
    byc juz cyfrowy modulator. Tylko za ile $$$$$$$$$$$$$$$ daloby sie go
    kupic???? A wogolu sa na rynku takie modulatory do zastosowan
    domowych?

    --
    ThinkXtra

  • 6. Data: 2010-05-05 16:39:21
    Temat: Re: Jaki dobry modulator rf? - kryterum jako?ć obrazu!
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    Użytkownik wrote:

> [...]
    > byc juz cyfrowy modulator. Tylko za ile $$$$$$$$$$$$$$$ daloby sie go
    > kupic???? A wogolu sa na rynku takie modulatory do zastosowan

    ja w domu mam koder wraz modulatorem dvb-t w paśmie od 210do 860MHz ale cena
    nie jest do "domowego" uzytku.

    --
    VSS
    http://vss.pl