  • 1. Data: 2010-04-30 16:14:53
    Temat: Kanał TVP Historia zostanie zawieszony
    Od: Eustachy <s...@p...cz>

    http://satkurier.pl/news/54797/kanal-tvp-historia-zo
    stanie-zawieszony.html

    Nosz kurwa to chyba ta "misja TVP" za to wyprodukują fafnaście nowych
    serii M jak życie i Jak oni dźwigają.

    --
    - Więc to są te słynne tajne runy krasnoludów? Co głosi ten napis?
    - "Na pohybel skurwysynom!"

  • 2. Data: 2010-05-01 19:30:15
    Temat: Re: Kanał TVP Historia zostanie zawieszony
    Od: Mateusz Adamczyk <m...@N...gmail.com>

    W dniu 2010-04-30 18:14, Eustachy pisze:
    > http://satkurier.pl/news/54797/kanal-tvp-historia-zo
    stanie-zawieszony.html

    > Nosz kurwa to chyba ta "misja TVP" za to wyprodukują fafnaście nowych
    > serii M jak życie i Jak oni dźwigają.

    Mnie to nie rusza. Jakby ten kanał prezentował poziom taki jak np.
    Viasat History to może bym się zmartwił.

    Może mam pecha, ale za każdym razem jak próbowałem oglądać ten program
    to były audycje akurat o samych komuchach, esbekach i o tym kto stał tam
    gdzie stało zomo. Jestem dość młodym człowiekiem - patrzę w przyszłość i
    rozrachunek z przeszłością (w której nie miałem okazji żyć) raczej mało
    mnie interesuje.

    Jak dla mnie może iść na przemiał.

  • 3. Data: 2010-05-01 20:41:37
    Od: a...@p...pl

    On Sat, 01 May 2010 21:30:15 +0200, Mateusz Adamczyk
    <m...@N...gmail.com> wrote:

> [...]
    >gdzie stało zomo. Jestem dość młodym człowiekiem - patrzę w przyszłość i
    >rozrachunek z przeszłością (w której nie miałem okazji żyć) raczej mało

    a co ty bys chcial ogladac na kanale historycznym - o terazniejszosci
    i przyszlosci??

    --
    ThinkXtra

  • 4. Data: 2010-05-01 20:54:57
    Od: Mateusz Adamczyk <m...@N...gmail.com>

    W dniu 2010-05-01 22:41, a...@p...pl pisze:

    > a co ty bys chcial ogladac na kanale historycznym - o terazniejszosci
    > i przyszlosci??

    Generalnie chciałem napisać, że podoba mi się formuła programu
    historycznego jaką prezentuje Viasat History.

    TVP Historia nie podoba mi się ze względu na to, że _według mnie_
    koncentrują się za bardzo na czasach PRL'u.

  • 5. Data: 2010-05-02 17:07:50
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <a...@p...pl> napisał w wiadomości news:

    > a co ty bys chcial ogladac na kanale historycznym - o terazniejszosci
    > i przyszlosci??

    Może mniej zacięcia politycznego, a więcej historii?

  • 6. Data: 2010-05-03 17:53:30
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    Użytkownik "Mateusz Adamczyk" <m...@N...gmail.com> napisał w
    wiadomości news:4bdc9527$0$2596$65785112@news.neostrada.pl...

    > Generalnie chciałem napisać, że podoba mi się formuła programu
    > historycznego jaką prezentuje Viasat History.

    Zmień kanał, masz do tego prawo, możesz też zmienić
    kraj, wtedy zmieni Ci się historia.

    > TVP Historia nie podoba mi się ze względu na to, że _według mnie_
    > koncentrują się za bardzo na czasach PRL'u.

    Polska jaką znamy ma 92 lata z tego wolni byliśmy 21 lat
    przed II Wojną Światową i teraz niby od 21 lat "jesteśmy wolni".
    50 lat, czyli ponad połowę istnienia tego Państwa byliśmy pod
    zaborem rosyjskim.
    Nadal jesteśmy pod wpływem elit byłego PRL, spójrz na ludzi
    którzy piastują najważniejsze fukcje Państwa ... to nadal te
    same mordy co za komuny. PRL to nasza zasadnicza historia i
    czy tego chcesz czy nie ona toczy się nadal, PRL będzie
    istnieć tak długo jak istnieją stare komuchy i ich spadkobiercy
    napasieni kradzionym szmalem i nauczeni od dziecka że "Kali ukraść to
    dobrze".
    Problemem Polski nie jest roztrząsanie PRL tylko BRAK
    ROLICZENIA LUDZI KTÓRZY BYLI NASZYMI KATAMI.
    ... i jest to TYLKO Polski problem, bo inne kraje
    pokomunistyczne bardzo szybko się z tym uporały, tam nie
    do pomyślenia jest aby robotnik ze stoczni miał 800 zł
    emerytury, a komuch z ZOMO który go napierdalał pałą
    5000 zł.
    Czy też należysz do buraków któzy wierzą że Polska
    kiedyś od morza do morza sięgała, a w średniowieczu
    stanowiliśmy potęgę??? Przecież to bzdury którymi karmił
    Cię nauczyciel z PRL'u i durne filmy udające historyczne.
    Polska BYŁA NIKIM ... może stać się KIMŚ, ale trzeba
    wyjebać za burtę pasażerów na gapę bo z nimi ten statek
    w końcu zatonie.

    Zapamiętaj sobie słowa Józefa Piłsudskiego:

    Naród, który nie szanuje swej przeszłości nie zasługuje na
    szacunek teraźniejszości i nie ma prawa do przyszłości.

    Tomy M.

  • 7. Data: 2010-05-03 18:59:32
    Temat: [OT]Re: Kanał TVP Historia zostanie zawieszony
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Zapamiętaj sobie słowa Józefa Piłsudskiego:

    ...czynnego szpiega austriackiego sztabu generalnego, pseudonim ziuk, ktory
    w czasie bitwy warszawskiej zlozyl na rece witosa dymisje, a sam pojechal do
    kochanki...

  • 8. Data: 2010-05-04 00:37:37
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W poniedziałek, 3 maja 2010 19:53, Tomy M. wyraził następujacą opinię:

> [...]
    >
    > Naród, który nie szanuje swej przeszłości nie zasługuje na
    > szacunek teraźniejszości i nie ma prawa do przyszłości.

    Niezły cytat w kontekście tego co piszesz powyżej, naprawdę celny.

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --
    53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

  • 9. Data: 2010-05-04 10:19:38
    Temat: Re: [OT]Re: Kanał TVP Historia zostanie zawieszony
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    Użytkownik "brum" <b...@o...eu> napisał w wiadomości

    > ...czynnego szpiega austriackiego sztabu generalnego, pseudonim ziuk,
    > ktory w czasie bitwy warszawskiej zlozyl na rece witosa dymisje, a sam
    > pojechal do kochanki...

    To normalna rozgrywka polityczna, ze szpiegostwem miała
    gówno wspólnego, zwłaszcza że było to "szpiegowanie" rosjan
    dla austryjaków.

    ... i nie do kochanki tylko do narzeczonej, nie mógł się z niż
    ożenić bo nie miał rozwodu z poprzednią żoną.

    Teraz weźmiecie się za Piłsudskiego? Kwaśniewski i Jaruzelski
    to spoko gościa ... a Piłsudski to kawał chuja tak?

    Tomy M.

  • 10. Data: 2010-05-04 11:38:58
    Od: Dariusz Zygmunt <i...@a...net>

    W dniu 5/4/2010 12:19 PM, Tomy M. pisze:

    > ... i nie do kochanki tylko do narzeczonej, nie mógł się z niż
    > ożenić bo nie miał rozwodu z poprzednią żoną.

    Ale nam nagle narzeczonych przybyło, a wydawało się że narzeczeństwo
    jest przeżytkiem ;-)

    > Teraz weźmiecie się za Piłsudskiego? Kwaśniewski i Jaruzelski
    > to spoko gościa ... a Piłsudski to k...ł c...a tak?

    Opanuj się, piszesz w miejscu publicznym.

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt