  • 1. Data: 2010-05-04 07:55:24
    Temat: sorry - nie da rady tego nagrac
    Od: a...@p...pl

    posty z 2008, wiec pewnie niedlugo i u nas sie zacznie blokowanie
    mozliwosci nagrania programu z TV.

    http://www.eff.org/issues/broadcast-flag

    http://www.eff.org/press/mentions/2008/5/19

    http://www.eff.org/deeplinks/2009/09/broadcast-flag-
    uk

    http://w2.eff.org/IP/broadcastflag/three_minute_guid
    e.php

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2010-05-04 08:01:38
    Temat: Re: sorry - nie da rady tego nagrac
    Od: a...@p...pl

    a tu troche wyjasnien o co tu chodzi?

  • 3. Data: 2010-05-04 11:39:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w
    > posty z 2008, wiec pewnie niedlugo i u nas sie zacznie blokowanie
    > mozliwosci nagrania programu z TV.

    Akurat ta opcja byla przewidziana w systemie od samego poczatku,
    jeszcze w amerykanskim DSS.

    Pozostaje miec nadzieje ze chinczycy beda produkowac
    tunery/nagrywarki bez patrzenia na "obowiazujace standardy".
    Przynajmniej dopoki nie kupia znaczacych udzialow w Hollywood :-)

    Potem bedzie jeszcze kwestia linuxa, kopiowania plyt DVD, moze ktos
    zrobi nagrywarke z kabla HDMI, a potem umrzemy i niech sie nasze
    wnuki martwia :-)

    J.

  • 4. Data: 2010-05-04 11:47:33
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik a...@p...pl napisał:
    > posty z 2008, wiec pewnie niedlugo i u nas sie zacznie blokowanie
    > mozliwosci nagrania programu z TV.

    No i wyszło szydło z worka - w tej całej cyfryzacji nie chodzi o poprawę
    jakości odbioru i inne bajery, tylko o to, żeby producent decydował o
    tym, co i kiedy mam obejrzeć. Jak mi pora nie pasuje to se nie zobaczę.
    Oby nie skończyło się jak z PKP ;-)

  • 5. Data: 2010-05-04 12:03:28
    Od: a...@p...pl

    On Tue, 04 May 2010 13:47:33 +0200, Bartłomiej Zieliński
    <B...@p...pl> wrote:

    >No i wyszło szydło z worka - w tej całej cyfryzacji nie chodzi o poprawę
    >jakości odbioru i inne bajery, tylko o to, żeby producent decydował o
    >tym, co i kiedy mam obejrzeć. Jak mi pora nie pasuje to se nie zobaczę.

    to mniej wiecej jest tak, ze kto nie idzie z nami (producentami z
    Hollywood) ten musi zginac.

    --
    ThinkXtra