  • 1. Data: 2009-09-05 10:52:18
    Temat: Jaki duzy tani 128x64 ?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Witam.

    Potrzebuje N sztuk (gdzie N na początek to 3 a potem może więcej) LCD
    128x64x1 o możliwie wiekszym rozmiarze. Moze być COG. Musi byc SPI
    (najlepiej 8 bit bez udziwnień). 3.3V. Malo pinów. Kolor bez znaczenia.

    Jest tego troche tu i tam ,ale jakies nieduże, 6cm szerokosci. Mnie by
    zadowalało idealnie 10cm. Może ktoś poratować mnie jakimś namiarem? Było
    by miło gdyby byl tani.