  • 1. Data: 2009-02-13 18:27:06
    Temat: Jaki język wybrać (operacje plikowe)
    Od: "Marek" <b...@n...com>

    Ostatni raz programowałem w Delphi jakieś 10 lat temu, więc moja wiedza nie
    jest zbyt aktualna i mało co pamietam.
    Potrzebuję często jakiś mały programik prosty w obsłudze "dla pani Basi" ,
    który np. usunie jakiś plik, zmieni nazwę innego itp za kliknieciem
    odpowiedniego klawisza, taki ładniej wygladający, okienkowy BAT. Czy w
    darmowym DEV C++ moze mi to zaoferowac, czy tylko buildery ?

    Pozdrawiam
    Marek

  • 2. Data: 2009-02-13 19:29:10
    Temat: Re: Jaki język wybrać (operacje plikowe)
    Od: Wojciech Muła <w...@p...null.onet.pl.invalid>

    "Marek" <b...@n...com> wrote:

> [...]
    > odpowiedniego klawisza, taki ładniej wygladający, okienkowy BAT. Czy w
    > darmowym DEV C++ moze mi to zaoferowac, czy tylko buildery ?

    Do takich prostych rzeczy możesz użyć AutoIt:
    http://www.autoitscript.com/autoit3/index.shtml
    Będzie prościej niż w C, czy Delphi.

    w.

  • 3. Data: 2009-02-13 20:13:20
    Od: Arkadiusz Dymek <a...@n...bedzie>

    Marek wrote:
> [...]
    > odpowiedniego klawisza, taki ładniej wygladający, okienkowy BAT. Czy w
    > darmowym DEV C++ moze mi to zaoferowac, czy tylko buildery ?

    Da się we wszystkim. Ale jak ma być darmowe, a budowa interfejsu podobna
    jak w Delphi to polecam C# z darmowym Visual Studio Express. Będzie
    szybko i przyjemnie.

    Pozdrawiam,
    Arkadesh

  • 4. Data: 2009-02-14 00:57:41
    Od: Tomek <t...@g...pl>

    Marek pisze:
> [...]
    > odpowiedniego klawisza, taki ładniej wygladający, okienkowy BAT. Czy w
    > darmowym DEV C++ moze mi to zaoferowac, czy tylko buildery ?

    Turbo Delphi, darmowe ...

  • 5. Data: 2009-02-14 11:59:22
    Od: "Marek" <b...@n...com>

    Użytkownik "Arkadiusz Dymek" <a...@n...bedzie> napisał

    >...polecam C# z darmowym Visual Studio Express

    do użytku komercyjnego również darmowe jest ?

    Pozdrawiam
    Marek

  • 6. Data: 2009-02-14 17:58:15
    Od: Arkadiusz Dymek <a...@n...bedzie>

    Marek wrote:

    > Użytkownik "Arkadiusz Dymek" <a...@n...bedzie> napisał

    > do użytku komercyjnego również darmowe jest ?

    W pełni. Potwierdzone oficjalnie przez Microsoft, żadne tam luki w
    licencji, czy coś takiego.

    Pozdrawiam,
    Arkadesh

  • 7. Data: 2009-02-14 19:44:21
    Od: Tomek <t...@g...pl>

    Arkadiusz Dymek pisze:

    > W pełni. Potwierdzone oficjalnie przez Microsoft, żadne tam luki w
    > licencji, czy coś takiego.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Arkadesh
    http://www.microsoft.com/express/support/faq/
    pkt.7

  • 8. Data: 2009-02-15 15:56:02
    Od: Sulsa <s...@d...me>

    On Fri, 13 Feb 2009 19:27:06 +0100
    "Marek" <b...@n...com> wrote:

> [...]
    > odpowiedniego klawisza, taki ładniej wygladający, okienkowy BAT. Czy w
    > darmowym DEV C++ moze mi to zaoferowac, czy tylko buildery ?

    python + pyQT lub wxpython

  • 9. Data: 2009-02-15 21:18:29
    Od: Przemyslaw Osmanski <p...@x...pl>

    Arkadiusz Dymek pisze:

    > Da się we wszystkim. Ale jak ma być darmowe, a budowa interfejsu podobna
    > jak w Delphi to polecam C# z darmowym Visual Studio Express. Będzie
    > szybko i przyjemnie.

    No, w szczególności jeśli ostatnio programował 10 la temu i to w Delphi.
    Ja jednak proponuje Turbo Delphi Explorer, darmowe do zastosowań
    komercyjnych, a przynajmniej nie nabawi się zgryzoty ze środowiskiem
    M$owym...

    pozdrawiam,
    Przemek O.

    --
    www.soft-system.pl

  • 10. Data: 2009-02-16 00:44:14
    Od: Arkadiusz Dymek <a...@n...bedzie>

    Przemyslaw Osmanski wrote:

> [...]
    > Ja jednak proponuje Turbo Delphi Explorer, darmowe do zastosowań
    > komercyjnych, a przynajmniej nie nabawi się zgryzoty ze środowiskiem

    Czy ja wiem. C# jest językiem bardzo łatwym do opanowania, platforma
    .NET ma sporo klas, które powinny ułatwić zadania, które planuje, a samo
    środowisko i praca w nim jest dość zbliżona do schematu pracy w Delphi -
    więc przejście powinno być łagodne, a przy okazji człowiek nauczy się
    czegoś przyszłościowego. A powodów do zgryzoty przy pracy z C# w Visual
    Expressie nie widze żadnych - to środowisko jest naprawdę dopracowane i
    doskonale zintegrowane z językiem.
    Oczywiście wszystko jest kwestią osobistych preferencji.

    Pozdrawiam,
    Arkadesh