  • 11. Data: 2009-02-17 12:44:56
    Temat: Re: Jaki język wybrać (operacje plikowe)
    Od: Jax <7...@w...pl>

    > Potrzebuję często jakiś mały programik prosty w obsłudze "dla pani Basi" ,
    > który np. usunie jakiś plik, zmieni nazwę innego itp za kliknieciem
    > odpowiedniego klawisza, taki ładniej wygladający, okienkowy BAT.

    Pani Basi wystarczy Total Commander i rzeczywiście parę batów (jako zahętę
    do skumania koncepcji dżewa kataloguw), czy innych skryptów w Pythonie i
    niech je sobie odpala (ręcznie czy automatycznie).

    z totaliztycznym salutem
    Jax

  • 12. Data: 2009-02-17 14:11:42
    Od: Jędrzej Dudkiewicz <j...@g...com>

    Jax wrote:

    > Pani Basi wystarczy Total Commander i rzeczywiście parę batów (jako zahętę
    > do skumania koncepcji dżewa kataloguw), czy innych skryptów w Pythonie i
    > niech je sobie odpala (ręcznie czy automatycznie).

    Pozwól, że zripostuję:

    BUEHEHEHEHEHE.

    Człowieku, widziałeś kiedyś tę Panią Basię? Widziałeś, z jakim
    namaszczeniem najeżdża wskaźnikiem myszki na ikonki? Jak zagryza wargi
    przy wpisywaniu hasła? Jak drżą jej ręce, kiedy wciska "Drukuj"? Jeżeli
    nigdy nie uczestniczyłeś w obrządku wykonywania double-clicka, jeżeli
    nie widziałeś łez pojawiających się w jej modrych oczach kiedy Ten
    Komputer Mi Coś Zrobił, to nie zrozumiesz, dlaczego twierdzenie, że
    "Pani Basie wystarczy Total Commander" jest oznaką kompletnego braku
    kontaktu z rzeczywistością.

    JD

  • 13. Data: 2009-02-17 14:35:10
    Od: Patryk Włos <p...@i...peel>

    Jędrzej Dudkiewicz pisze:

> [...]
    > Komputer Mi Coś Zrobił, to nie zrozumiesz, dlaczego twierdzenie, że
    > "Pani Basie wystarczy Total Commander" jest oznaką kompletnego braku

    Ty lepiej sobie poczytaj jego wątek "w nawiązaniu do prawa autorskiego i
    opłat za istniejące programy".

    Jego kontakt z rzeczywistością jest naprawdę unikalny :)

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 14. Data: 2009-02-17 14:46:10
    Od: Jędrzej Dudkiewicz <j...@g...com>

    Patryk Włos wrote:

    > Ty lepiej sobie poczytaj jego wątek "w nawiązaniu do prawa autorskiego i
    > opłat za istniejące programy".
    >
    > Jego kontakt z rzeczywistością jest naprawdę unikalny :)

    Czytam, czytam. Sądzę, że powinien przestać zapijać wódkę eterem.

    JD

  • 15. Data: 2009-02-17 15:07:24
    Od: Paweł Kierski <n...@p...net>

    Patryk Włos wrote:

    > Ty lepiej sobie poczytaj jego wątek "w nawiązaniu do prawa autorskiego i
    > opłat za istniejące programy".
    >
    > Jego kontakt z rzeczywistością jest naprawdę unikalny :)

    Faktycznie - trudno bez chemicznego wspomagania tak unikać kontaktu
    z rzeczywistością 8-)

    --
    Paweł Kierski
    n...@p...net

  • 16. Data: 2009-02-17 18:23:57
    Od: "Marek" <f...@a...spam>

    Użytkownik "Jax" <7...@w...pl> napisał w

    > Pani Basi wystarczy Total Commander

    Niestety ale w rekach Pani Basi to byłoby destrukcyjne narzędzie i magiczne
    zarazem, nie ten poziom poprostu.

    Pozdrawiam
    Marek

  • 17. Data: 2009-02-18 21:28:40
    Od: Jax <7...@w...pl>

    > to nie zrozumiesz, dlaczego twierdzenie, że
    > "Pani Basie wystarczy Total Commander" jest oznaką kompletnego braku
    > kontaktu z rzeczywistością.

    Tak zgadza się, a precyzyjnie to brak kontaktu ze wspułczesnością. Bo pani
    Basia jest zbyt leniwa do czegoś więcej niż ruchy frykcyjne (albo frakcyjne
    w kawie). I bez cuduw jak dostałem komputer, to przez pierwszy miesiąc
    codziennie instalowałem Windows 95 bo ciągle robiłem dziwne żeczy (skuchy).
    I nie było nic w tym złego. Startowałem od zera. A po 3 miesiącah zacząłem
    programować w Asemblerze. Też od zera. A jak pani Basia ma 40 lat i od 15
    pije kawę przy komputeże i nic nie kuma to tżeba ją wywalić i zatrudnić
    kogoś normalnego, co robi coś więcej niż piepszenie i wertowanie papieruw.
    Bo same papiery były w PRL a od jego zamknięcia mamy zahodnie komputery
    czyli już 20 lat.

    z totaliztycznym salutem
    Jax