  • 1. Data: 2013-04-29 18:45:53
    Temat: Jaki kolorowy laser, tani i nie do zabicia
    Od: "joan" <j...@w...pl>

    Czy jest na rynku jakiś sensowny kolorowy laser?
    Ma być tani w eksploatacji jak słynne drukarki HP z serii 2xxx
    i równie niezawodny. Czy istnieje przy okazji jakikolwiek
    Dopuszczam oczywiście zakup czegoś używanego kilkuletniego.
    kolorowy laser, który wydrukuje mi zdjęcie w przyzwoitej rozdzielczości
    i w taki stanie, że nie będę z 5 metrów widział że to wydrukowała drukarka
    laserowa? Do tej pory kolorowy Samsung jakiego miałem oglądać drukował
    jak HP560C sprzed 20 lat.

  • 2. Data: 2013-04-29 20:03:14
    Temat: Re: Jaki kolorowy laser, tani i nie do zabicia
    Od: "Janek Wlodak" <w...@n...pl>

    "joan" <j...@w...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
    > i w taki stanie, że nie będę z 5 metrów widział że to wydrukowała drukarka
    > laserowa? Do tej pory kolorowy Samsung jakiego miałem oglądać drukował
    Napisz to jeszcze raz po polsku proszę....

  • 3. Data: 2013-04-29 20:39:02
    Od: "joan" <j...@w...pl>

    > Napisz to jeszcze raz po polsku proszę....

    sory umknęło mi kilka znaków ;)
    już się poprawiam

    Czy jest na rynku jakiś sensowny kolorowy laser?
    Ma być tani w eksploatacji jak słynne drukarki HP z serii 2xxx
    i równie niezawodny. Fajnie gdyby miał duże kasety na tani proszek
    lub tanie regenerowane kasety.
    Dopuszczam oczywiście zakup czegoś używanego kilkuletniego.
    Czy kolorowa laserówka wydrukuje mi zdjęcie w przyzwoitej rozdzielczości
    i w takiej jakości, że nie będę z 5 metrów widział że to wydrukowała
    drukarka
    laserowa? Do tej pory kolorowy Samsung jakiego miałem okazję oglądać
    drukował
    w jakości HP560C sprzed 20 lat.
    Może ktoś podrzucić kilka modeli. Czy Epson albo Kyocera robi coś dobrego w
    tej materii?
    Czy trzymać siętylko przy HP?

  • 4. Data: 2013-04-29 20:48:47
    Od: "Janek Wlodak" <w...@n...pl>

    > sory umknęło mi kilka znaków ;)
    > już się poprawiam

    O jak ładnie :)

    > Czy jest na rynku jakiś sensowny kolorowy laser?

    No, sporo jest takich.

    > Ma być tani w eksploatacji jak słynne drukarki HP z serii 2xxx
    > i równie niezawodny. Fajnie gdyby miał duże kasety na tani proszek
    > lub tanie regenerowane kasety.

    Osobiście używam Brother´a 3040CN, ale --->
    Toner dosypuję do kasety z butelek, kasety nie posiadają czipów tylko takie
    mechaniczne cuś, co wystarczy przekręcic do pozycji wyjściowej i już
    drukarka widzi nowy toner...

> [...]
    > Czy kolorowa laserówka wydrukuje mi zdjęcie w przyzwoitej rozdzielczości
    > i w takiej jakości, że nie będę z 5 metrów widział że to wydrukowała

    --->z drukowaniem fotografii to laserówki nie za bardzo dają sobie radę.
    Tonera nie da się tak mieszać jak kropelek tuszu. Ale moja 3040 i tak mnie
    zaskoczyła, drukując jak na drukarke za takie pieniądze bardzo dobrze.

> [...]
    > w jakości HP560C sprzed 20 lat.
    > Może ktoś podrzucić kilka modeli. Czy Epson albo Kyocera robi coś dobrego

    Ja tam na HP to patrzeć nie mogę. A kiedys uważałem HP za 8-my cud świata

  • 5. Data: 2013-04-29 21:21:59
    Od: "joan" <j...@w...pl>

    > No, sporo jest takich.

    hmmm a możesz wymienić, skoro wybrałeś brother'a rozumiem że wg Ciebie
    najlepiej spełniał kryteria

    > Toner dosypuję do kasety z butelek, kasety nie posiadają czipów tylko
    > takie mechaniczne cuś, co wystarczy przekręcic do pozycji wyjściowej i już
    > drukarka widzi nowy toner...

    czyli nie ma żadnych elektrocznicnych czipów i badziewia jak w innych
    drukarkach?
    Na ile stron wystacza taki pojemnik z kolorem?
    Drogie są te butelki z proszkiem?

    > --->z drukowaniem fotografii to laserówki nie za bardzo dają sobie radę.
    > Tonera nie da się tak mieszać jak kropelek tuszu. Ale moja 3040 i tak mnie
    > zaskoczyła, drukując jak na drukarke za takie pieniądze bardzo dobrze.

    nie chodzi mi o niewiadomo jaką jakość, ale wydruk z laserówki Samsunga
    mnie załamał, sądziłem że technologia lepiej sobie już poradziła

    > Ja tam na HP to patrzeć nie mogę. A kiedys uważałem HP za 8-my cud świata

    ale jakieś konkretne argumenty?

  • 6. Data: 2013-04-29 21:25:40
    Od: "joan" <j...@w...pl>

    > Osobiście używam Brother´a 3040CN, ale --->

    aaaa podstawowa sprawa, ma to duplex?

  • 7. Data: 2013-04-29 22:08:33
    Od: "Janek Wlodak" <w...@n...pl>

    > aaaa podstawowa sprawa, ma to duplex?

    Nie ma....

  • 8. Data: 2013-04-29 23:04:28
    Od: Netx <n...@c...pl>

    W dniu 2013-04-29 20:48, Janek Wlodak pisze:
> [...]
    > Toner dosypuję do kasety z butelek, kasety nie posiadają czipów tylko
    > takie mechaniczne cuś, co wystarczy przekręcic do pozycji wyjściowej i

    Czy tonery można tak samo napełniać w droższym modelu: Brother
    HL-3170CDW? Bo on ma Duplex i WiFi. Działa w/g tego co znalazłem na
    sieci na kasetach z tonerem: TN-241BK, TN-241C/M/Y / TN-245 C/M/Y (chyba
    trudno te tonery kupić).

  • 9. Data: 2013-04-29 23:51:11
    Od: r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl (astro)

    joan wrote:
    > czyli nie ma żadnych elektrocznicnych czipów i badziewia jak w innych
    > drukarkach?

    Podobniez jest w monochromatycznej Xerox Phaser 3117.
    www.chip.pl/testy/drukarki/drukarki-laserowe-cz-b/xe
    rox-phaser-3117

    > Drogie są te butelki z proszkiem?

    8-11zl. Do znalezienia na Allegro (wystarczy posortowac wg ceny - od
    najnizszej w dziale Tonery).
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 10. Data: 2013-04-30 00:19:19
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "joan" napisał:

    > nie chodzi mi o niewiadomo jaką jakość ...

    No własnie. Nie wiadomo. Człowiek z minimum znajomości terminologii
    technicznej podał by minimalną do zaakceptowania rozdzielczość.

    Pzdr