  • 1. Data: 2011-04-23 16:18:41
    Temat: Jaki kupić zasilacz?
    Od: Magdalena <m...@i...pl>

    Możecie polecić jakiś dobry zasilacz, który w czasie ewentualnej awarii,
    nie spali całego komputera? Mój obecny "Tagan", zaczął wydawać dziwne
    dźwięki, i wolę go wymienić póki nie jest za późno :-)

    Konfiguracja komputera jest następująca:

    i5 750
    2x2GB ram
    Radeon 4670
    HDD 750 GB
    HDD 40 GB
    Sieciówka 100Mb
    Sieciówka WIFI

    Pozdrawiam Magdalena

  • 2. Data: 2011-04-23 17:48:20
    Temat: Re: Jaki kupić zasilacz?
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    W dniu 2011-04-23 18:18, Magdalena pisze:
    > Możecie polecić jakiś dobry zasilacz, który w czasie ewentualnej awarii,
    > nie spali całego komputera? Mój obecny "Tagan", zaczął wydawać dziwne
    > dźwięki, i wolę go wymienić póki nie jest za późno :-)

    Ile masz na to pieniedzy?

  • 3. Data: 2011-04-23 18:27:25
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

> [...]
    > dziwne dźwięki, i wolę go wymienić póki nie jest za późno :-)
    >
    > Konfiguracja komputera jest następująca:

    Jakiś Chieftec 350-400W za ok 150zł w zupełności wystarczy.
    Oczywiście jest wiele możliwości droższych, o ile chcesz wydać więcej.
    S.

  • 4. Data: 2011-04-23 18:47:45
    Od: Magdalena <m...@i...pl>

    > Jakiś Chieftec 350-400W za ok 150zł w zupełności wystarczy.
    > Oczywiście jest wiele możliwości droższych, o ile chcesz wydać więcej.
    > S.

    Myślałam o czymś takim, tylko nie wiem czy warto :-)

    http://www.arest.pl/produkt/Zasilacze-Listwy/14,172,
    ,,0,0,0,,/22556/CORSAIR-CMPSU-600CXEU-600-W-PFC-CX-S
    eries/

    Magdalena

  • 5. Data: 2011-04-23 18:48:15
    Od: Magdalena <m...@i...pl>

    > Ile masz na to pieniedzy?

    Powiedzmy, że około 250 zł.

    Magdalena

  • 6. Data: 2011-04-23 19:04:46
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Magdalena" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Powiedzmy, że około 250 zł.

    http://www.neo24.pl/zasilacz-be-quiet!-pure-power-53
    0w-(bn106).html

  • 7. Data: 2011-04-23 19:16:20
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    W dniu 2011-04-23 20:47, Magdalena pisze:

> [...]
    >
    > http://www.arest.pl/produkt/Zasilacze-Listwy/14,172,
    ,,0,0,0,,/22556/CORSAIR-CMPSU-600CXEU-600-W-PFC-CX-S

    A po co ci do tego zestawu 600W? Wystarczy połowa :-).

  • 8. Data: 2011-04-23 19:18:18
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

> [...]
    >
    > http://www.arest.pl/produkt/Zasilacze-Listwy/14,172,
    ,,0,0,0,,/22556/CORSAIR-CMPSU-600CXEU-600-W-PFC-CX-S

    Wystarczy np:
    http://www.arest.pl/produkt/Zasilacze-Listwy/14,172,
    ,,0,0,0,cena:0_ms0;Moc:350-W,/16953/BEQUIET-PurePowe
    r-L7-350-W-PFC-20-dB/

  • 9. Data: 2011-04-24 07:37:28
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

> [...]

    > nie spali całego komputera? Mój obecny "Tagan", zaczął wydawać dziwne
    > dźwięki, i wolę go wymienić póki nie jest za późno :-)

    Corsair 430W
    http://www.esc.pl/product_info.php?cPath=142&product
    s_id=15432
    W zupełności wystarczy - ja mam wersję 450W niesprzedawaną już w sporo
    mocniejszym komputerze (m.in. piec do grzania nóg Quad Q6600).

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 10. Data: 2011-04-24 07:41:31
    Od: Magdalena <m...@i...pl>

    > A po co ci do tego zestawu 600W? Wystarczy połowa :-).

    Teraz mam Tagana 500W, i od czasu do czasu zaczął wydawać ciche
    popiskiwania, dlatego teraz wybrałam sobie coś mocniejszego :-P

    Magdalena