  • 11. Data: 2011-04-24 08:52:18
    Temat: Re: Jaki kupić zasilacz?
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Sun, 24 Apr 2011 09:41:31 +0200, Magdalena napisał(a):

    > Teraz mam Tagana 500W, i od czasu do czasu zaczął wydawać ciche
    > popiskiwania, dlatego teraz wybrałam sobie coś mocniejszego :-P

    Piski nie świadczą o tym, że zasilaczowi brakuje mocy.

    --
    GLaF

  • 12. Data: 2011-04-24 14:24:41
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    Znajdz na googlach kalkulatory mocy i sobie policz :),
    ale imho 400W na taki zestaw spokojnie starczy.

    Zwroc uwage na:
    - glosnosc pracy
    - sprawnosc (zwlaszcza dla malych obciazen)
    - stabilnosc napiec / mieszczenie sie ich w normie

    Juz chcialem polecic topowego Enermax'a Pro87+ 500W,
    ale zobaczylem Twoj limit cenowy (tu bylyby przekroczony, dwa razy :),
    no i spojrzalem na jego recenzje:
    - krol sprawnosci - zdebialem jak zobaczylem jego sprawnosc
    dla bardzo malych obciazen (szacun)
    - najcichszy (jeden z najcichszych?) zasilaczy na rynku
    - niestety zjebali stabilnosc napiec - czasami wychodza poza normy (wtf?!),
    ale o dziwo jest to czesta przypadlosc "drozszych" zasilaczy
    (ciekawe jak to wyglada w tych "tanszych"?)

    Potem pomyslalem, ze moze srednia polka bedzie git,
    ale tez wychodzi poza Twoj limit cenowy:
    Enermax Pro82+ II EPR425AWTII 425W
    http://www.proline.pl/?p=EMX+PRO82+II+425W

    No to cos z najnizszej polki (cos jak Mercedes klasy A):
    Enermax NAXN 80+ ENP450AWT 450W
    http://www.proline.pl/?prodid=EMX+NAXN+ENP450AWT
    Na granicy limitu cenowego, no i seria NAXN to nowosc -
    - cholera wie czy warto to kupic.
    To moze kup i opisz "doznania" :).

    PS
    Nie wiem jak teraz (na zdjeciach widac, ze juz to "poprawili"),
    ale kiedys Enermaxy mialy wystajacego grila.
    Do dzis pamietam jak pilowalem obudowe,
    bo sie gnoj zmiescic nie chcial...

  • 13. Data: 2011-04-27 23:42:56
    Od: "maX" <a...@i...pl>

    Użytkownik "Magdalena" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Możecie polecić jakiś dobry zasilacz, który w czasie ewentualnej awarii,
    > nie spali całego komputera? Mój obecny "Tagan", zaczął wydawać dziwne
    > dźwięki, i wolę go wymienić póki nie jest za późno :-)

    Jesteś pewna że to odgłos z zasilacza, a nie z płyty głównej lub karty
    graficznej?