  • 1. Data: 2009-04-29 15:00:21
    Temat: Jaki laptop - na komunie
    Od: "Hendbu" <B...@w...pl>

    Rodzina sie uparla, zeby dziecku na komunie kupic laptopa. Dziewczynka
    bedzie glownie korzystac z netu, troche grac, office ... ale generalnie nic
    super zaawansowanego.

    Co byscie polecili z tego zestawu?
    HP 6730s T4200 15 cali 2 GB dysk 25 gb karta ATi 3430 256 mb z torbą za 2500
    pln
    HP dv5-1205 QL64 15 cali 2 GB pamięć 160 GB karta ATI 3450 521 mb z
    mozliwością rozszerzenia? za 2500
    Toshiba L 350-15U 17 cali 3GB pamięć 250 GB karta INTEL GMA 4500 za 2600
    HP Pavilion 15 cali 3 BG dysk 250 GB karta NVIDIA Ge FRoce 9200 GS 512 MB za
    2800
    w dwóch ostatnich i w pierwszym chyba procesor INTEL, w drugim ATHLON X2

  • 2. Data: 2009-04-29 15:19:33
    Temat: Re: Jaki laptop - na komunie
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Hendbu napisał(a):

    > Co byscie polecili z tego zestawu?

    Kup ten, którego producent udziela najdłuższej/najlepszej gwarancji.

    j.

  • 3. Data: 2009-04-29 17:07:03
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    Czyli Hp odpada - psujny, grzejny, rok gwarancji.

    --
    pozdr

  • 4. Data: 2009-04-29 17:30:09
    Od: "Lagoda" <niespamowac lagoda malpa list kropka pl>

    biały
    --
    __________________________________________MAT_______

  • 5. Data: 2009-04-29 17:58:42
    Od: MarcinCz <t...@g...pl_wytnij_to>

    Dnia Wed, 29 Apr 2009 17:00:21 +0200, Hendbu napisał(a):

    > Rodzina sie uparla, zeby dziecku na komunie kupic laptopa. Dziewczynka
    Nie mogłem się powstrzymać...
    Pamięta ktoś jeszcze jak się dostawało "elektroniki" na komunię? Ja
    dostałem bez melodyjek ale i tak byłem dumny ;)

    --
    Marcin

  • 6. Data: 2009-04-29 18:00:43
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Hendbu" napisał:

    > Rodzina sie uparla, zeby dziecku na komunie kupic laptopa.
    > Co byscie polecili

    Takiego, który będzie się komponował stylistycznie z Jaguarem, którego
    niewątpliwie też otrzyma...

    JoteR

  • 7. Data: 2009-04-29 18:27:24
    Od: "PesTYcyD" <p...@w...pl>

    A ja pamiętam, że na komunie dostałem obrazek i zegarek z długopisem :) o ZX
    Spectrum to mogłem jedynie pomażyć...

  • 8. Data: 2009-04-29 18:28:26
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    W liście datowanym 29 kwietnia 2009 (17:00:21) napisano:

> [...]
    > bedzie glownie korzystac z netu, troche grac, office ... ale generalnie nic

    Poleciłbym odesłać rodzinę na drzewo, a dziecku kupić porządny rower.

    Yakhub
    Staram się jak mogę. A jak nie mogę, to też się staram.

  • 9. Data: 2009-04-29 18:43:28
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 29 Apr 2009 17:00:21 +0200, "Hendbu" <B...@w...pl> wrote:

    >Co byscie polecili z tego zestawu?

    Gumowy młotek. Niech sobie nim laptopa z głowy wybije.

    -> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

  • 10. Data: 2009-04-29 18:45:00
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "PesTYcyD" napisał:

    > A ja pamiętam, że na komunie dostałem obrazek i zegarek z długopisem :)]
    > o ZX Spectrum to mogłem jedynie pomażyć...

    Spectrumna powstała dokładnie dekadę po mojej komunii, wtenczas mogłem sobie
    pewnie pomarzyć o kalkulatorze "Bolek" - gdybym wówczas wiedział, co to jest
    kalkulator ;->
    BTW: ZX Spectum miał w sobie coś z laptopa, mianowicie mobilność ;-)

    JoteR