  • 71. Data: 2009-05-10 20:13:10
    Temat: Re: Jaki laptop - na komunie
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Sun, 10 May 2009 12:09:36 +0200, lamer napisał(a):

    > Użytkownik "PSYLO" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Vista jest jak ME- pomyłka, trzeba ją przeskoczyć. Więc na razie XP, a za
    > chwilę 7.
    > Po każdym dobrym systemie dla zwykłych śmiertelników Microsoft wypuszcza
    > bubla:
    > Win95 - Win98 - Win98Se - WinMe - WinXp - Vista - 7
    > Oczywiście znajdą się tacy, którym się podobał Win98, WinMe albo Vista, ale
    > to margines...
    >
    > lamer

    Dziękuję za określenie mnie marginesem.

    --
    |Andrea|Gigabyte Triton 180, Gigabyte GA-MA69G-S3H, HP Pavilion W2408H
    AMD Athlon 64X2 4400+, Gigabyte Radeon HD4850, Arctic Freezer 64 Pro
    4x1GB RAM PC6400, ST3160815AS 160GB, ST3500320AS 500GB, WD2000JS 200GB
    Pioneer DVR-115, Tagan TG480-U15 480W, VideoMate E850F, Asus Xonar DX

  • 72. Data: 2009-05-11 15:33:27
    Od: PSYLO <p...@o...pl>

    Andrzej Libiszewski pisze:
    > Dziękuję za określenie mnie marginesem.

    Najwyraźniej my to się nie znamy po prostu ;)

    --
    PSYLO

  • 73. Data: 2009-05-12 08:57:51
    Od: "lamer" <l...@p...pl>

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...USUNTO.pl> napisał w
    wiadomości news:7qqas24vb8uy.15ijf39jsmsqc.dlg@40tude.net...

    > Dziękuję za określenie mnie marginesem.

    :P Chodziło mi o rynkowy margines. Visty używa jakieś 10%, a i tak sporo z
    nich klnie na ten system :P

    lamer

  • 74. Data: 2009-05-13 06:07:27
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Mnie się nadal podoba :-)
    JaC

    -----

  • 75. Data: 2009-05-13 07:06:26
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    lamer pisze:

    > :P Chodziło mi o rynkowy margines. Visty używa jakieś 10%, a i tak sporo
    > z nich klnie na ten system :P

    Cóż, ja nie klnę. Na moim niemłodym już sprzęcie działa znacznie lepiej
    niż XP. Jest i szybciej i stabilniej.

  • 76. Data: 2009-05-15 07:45:21
    Od: " Piotrek" <p...@g...pl>

    Ja jestem trochę młodszy, mój brat o 3 lata starszy dostał commodore 64, a ja
    3 lata później dostałem amigę... :)))

  • 77. Data: 2009-05-15 09:30:44
    Od: "lamer" <l...@p...pl>

    Użytkownik " Piotrek" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Ja jestem trochę młodszy, mój brat o 3 lata starszy dostał commodore 64, a
    > ja
    > 3 lata później dostałem amigę... :)))

    Commodore 64 wbrew nazwie na obudowie ("Personal Computer") to nie komputer
    tylko "Personal Calculator" :P

    lamer