  • 1. Data: 2011-09-29 10:20:08
    Temat: Jaki motocykl ma najwygodniejszą pozycję kierowcy?
    Od: Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Jeździłem kiedyś na jeździe próbnej Harlejem.
    Było zabawnie, ale przede wszystkim - całkiem wygodnie.
    Gdy dosiadałem potem Fazera - czułem się, jakbym wsiadał na konia. W
    każdym razie wygodniej było na HD.

    Tak sobie myślę, który motocykl daje wygodną pozycję? Czopery odpadają.
    Pytam o klasę mały turystyk, lub turystyczno sportowy. Na którym po
    przejechaniu 300 km nie będę zdrętwiały? Mam 174 cm wzrostu i 75 kg.

  • 2. Data: 2011-09-29 10:39:10
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2011-09-29 12:20, Marcin N pisze:

    > Tak sobie myślę, który motocykl daje wygodną pozycję? Czopery odpadają.
    > Pytam o klasę mały turystyk, lub turystyczno sportowy. Na którym po
    > przejechaniu 300 km nie będę zdrętwiały? Mam 174 cm wzrostu i 75 kg.

    300 km to prawie kazdym motocyklem bez wiekszego zmeczenia.
    Sportami tez - takie R1, gsx-r to prawie jak turystyki :)

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 3. Data: 2011-09-29 11:13:57
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    W dniu 29.09.2011 12:20, Marcin N pisze:
    > Tak sobie myślę, który motocykl daje wygodną pozycję?

    heh, dość subiektywne odpowiedzi na takie pytanie raczej będą, nie
    sądzisz? mnie od dżoperów boli kręgosłup, a na gixerze czułem się niemal
    idealnie. niemal, bo jak się mało jeździ, to nadgarstki mogą boleć.

    - gildor

  • 4. Data: 2011-09-29 11:30:55
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

> [...]

    > Pytam o klasę mały turystyk, lub turystyczno sportowy. Na którym po
    > przejechaniu 300 km nie będę zdrętwiały? Mam 174 cm wzrostu i 75 kg.
    Skoda Octavia 1.9TDi jest wygodniejsza od kazdego motocykla, po co sie
    meczyc? ;P
    A tak bardziej serio, to jest przeciez subiektywne odczucie i kazdemu
    bedzie wygodnie gdzie indziej. Idziesz, przymierzasz sie, jedziesz i juz
    wiesz prawda?

    --
    pozdr
    Rogal

  • 5. Data: 2011-09-29 12:10:56
    Od: Magic <m...@w...pl>

> [...]

    > Pytam o klasę mały turystyk, lub turystyczno sportowy. Na którym po
    > przejechaniu 300 km nie będę zdrętwiały? Mam 174 cm wzrostu i 75 kg.

    Najwygodniejszy będzie ten na którym Ci/Tobie będzie najwygodniej. I
    nikt za Ciebie na to pytanie wiarygodnie nie odpowie. Próbuj, porównuj,
    wyciągaj wnioski - motocykle testowe czekają.
    Cieszesieżemogłempomóc.
    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.
    weFAQ&v=qvj

  • 6. Data: 2011-09-29 12:16:50
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-09-29 13:30, Grzegorz Rogala pisze:

    > Idziesz, przymierzasz sie, jedziesz i juz wiesz prawda?

    pod warunkiem ze masz mozliwosc przejechania w czasie testow tych
    200-300km :)

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - dożywocie.

  • 7. Data: 2011-09-29 12:17:03
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    W dniu 29.09.2011 13:30, Grzegorz Rogala pisze:
    > A tak bardziej serio, to jest przeciez subiektywne odczucie i kazdemu
    > bedzie wygodnie gdzie indziej. Idziesz, przymierzasz sie, jedziesz i juz
    > wiesz prawda?

    motocykl musi zrobić "klik" (by Watson [?])

    - gildor

  • 8. Data: 2011-09-29 12:20:01
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    W dniu 29-09-2011 14:16, Roman Niewiarowski wklepal:

    > pod warunkiem ze masz mozliwosc przejechania w czasie testow tych
    > 200-300km :)
    W dzisiejszych czasach? Wefczym problem?
    Testowek mnogo.
    w 99r jak kupowalem Freewinda to widzialem go na zdjeciu 6cmx4cm
    i wplacilem zaliczke nawet nie dotykajac motóra..
    A teraz, Panie Szanowny mozna wszystko ;)

    --
    pozdr
    Rogal

  • 9. Data: 2011-09-29 12:32:40
    Od: Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    W dniu 2011-09-29 13:13, gildor pisze:

    > heh, dość subiektywne odpowiedzi na takie pytanie raczej będą, nie
    > sądzisz? mnie od dżoperów boli kręgosłup, a na gixerze czułem się niemal
    > idealnie. niemal, bo jak się mało jeździ, to nadgarstki mogą boleć.

    Ok, precyzuję:
    pozycja odprężona, nogi mało zgięte, ręce w miarę luźno.

  • 10. Data: 2011-09-29 12:41:28
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-09-29 14:20, Grzegorz Rogala pisze:

    > W dzisiejszych czasach? Wefczym problem?

    A bo ja kupuje starocie co ich juz nie produkuja i takimi kategoriami
    mysle :)

    > w 99r jak kupowalem Freewinda to widzialem go na zdjeciu 6cmx4cm
    > i wplacilem zaliczke nawet nie dotykajac motóra..

    Pare lat wczesniej ludzie wplacali raty za samochody ktore mogli ew.
    wylosowac (http://www.autosystem.com.pl/historia/historia_ofir
    mie.htm)
    :-D

    > A teraz, Panie Szanowny mozna wszystko ;)

    Luksus! :-)

    pozdr
    newrom
    --