  • 1. Data: 2009-03-10 19:55:34
    Temat: Jaki serwer dla grup dyskusyjnych?
    Od: "Marek" <m...@s...interia.pl>

    Witam,

    Korzystam obecnie z news.icm.edu.pl lecz ostatnio ten serwer przechodzi
    kryzys - częściej leży niż działa. Czy moglibyście poradzić mi inny -
    bezpłatny?

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 2. Data: 2009-03-11 15:07:52
    Temat: Re: Jaki serwer dla grup dyskusyjnych?
    Od: Jacek Skowroński <j...@v...pl>

    PT Marek scripsit:

    > Korzystam obecnie z news.icm.edu.pl lecz ostatnio ten serwer przechodzi
    > kryzys - częściej leży niż działa. Czy moglibyście poradzić mi inny -
    > bezpłatny?

    NTG.

    http://www.killfile.pl/nntpservers.html

    --
    Jacek Skowroński http://jacek.alauda.pl

  • 3. Data: 2009-03-11 18:22:14
    Od: "Marek" <m...@s...interia.pl>

    > NTG.

    Wiem lecz nie ma grup poświęconych serwerom grup dyskusyjnych. A nawet jeśli
    byłyby to mój post byłby chyba jedynym i być może jakiś archeolog za 1000
    lat odczytałby go. Co w takich przypadkach? Nie ma grupy tematycznej = morda
    w kubeł? :-) A może założyć nową grupę na potrzeby jednego pytania?

    > http://www.killfile.pl/nntpservers.html

    Super, dziękuję :-)

  • 4. Data: 2009-03-11 20:23:44
    Od: "monter.FM" <i...@m...fm>

    Marek pisze:

    > Wiem lecz nie ma grup poświęconych serwerom grup dyskusyjnych.
    Może bardziej odpowiednią grupą byłaby pl.internet.pomoc?

    --
    http://monter.FM
    Archiwum JW23, parodie, miksy muzyczne, polityczne, programowe...

  • 5. Data: 2009-03-12 13:07:54
    Od: "Marek" <m...@s...interia.pl>

    > Może bardziej odpowiednią grupą byłaby pl.internet.pomoc?

    Pewnie bardziej niż ta, na którą napisałem... w tamkim gąszczu grup trudno
    odszukać właściwą.