    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Jaki skuter 125
    Date: Sun, 20 Apr 2014 08:22:58 +0200

    Po ponad 20 latach przerwy czas wrócić na dwa kółka z silnikiem.
    Wymyśliłem sobie taką właśnie alternatywę na miasto dla samochodu, względnie
    na jakieś krótkie wycieczki.
    Pewnie eksploatacja nie codziennie (chyba że mi się to jakoś mocno spodoba),
    do pracy mam z 10 km.
    Więc ma po prostu nie sprawiać problemów gdy postoi, czyli głównie
    bezawaryjność.
    Problemem jest to że mam 186 cm i 107 kg, a ma być wygodnie.

    Przepatrując oferty zastanawiam się na wyborem Honda PCX 125 lub Suzuki
    Burgman 125.
    Honda chyba żwawsza, Suzuki zdecydowanie praktyczniejsze (schowki, niska
    podłoga).
    Do tego znajomy straszy mnie większą awaryjnością i kolizyjnością silnika w
    Suzuki.
    Jeździłem wczoraj kilkoma egzemplarzami takowych w okolicy, ale nie mogę się
    zdecydować.
    Kilkulatki w granicach 5 kzł.

    Który będzie pewniejszym wyborem?
    A może lepiej coś innego?