  • 31. Data: 2015-04-30 19:00:27
    Temat: Re: Jaki sprzęt na mikroserwer?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik miab m...@w...pl ...

    > Powinien być zbliżony do c2d ze średnim zegarem.

    Całkiem fajnie.
    Ostatnio pytałem o coś podobnego, nikt nie polecił.
    Kupiłem c2d a on zjada jakies 70W.
    50 W roznicy daje miesięcznie... 20zł róznicy na prądzie.
    Niby niewiele ale rocznie to juz 240zł i sprzet praktycznie sie zwraca.

  • 32. Data: 2015-05-02 14:15:19
    Od: G Nowak <g...@c...ac.uk>

    > W stosunku do czego?

    > To też zależy jaki Atom (jest ich kilka, jak nie kilkanaście).
    > I dlaczego nie AMD albo VIA? Używaną płytę z VIA można kupić za grosze

    Bo ostatnie twory AMD maja cienki stosunek wydajnosci do poboru energii.
    Napalilem sie na AMD Kabini 5150 - cpu prawie caly czas na 100% i pobor
    energii ok 45-50w (caly zestaw). Po wymianie na Hasswella obciazenie cpu
    spadlo drastycznie, pobor energii ok 25-30w prez wiekszosc czasu.

    --
    Pozdr

  • 33. Data: 2015-05-06 20:58:06
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    On 02/05/2015 13:15, G Nowak wrote:

    > Bo ostatnie twory AMD maja cienki stosunek wydajnosci do poboru energii.
    > Napalilem sie na AMD Kabini 5150 - cpu prawie caly czas na 100% i pobor
    > energii ok 45-50w (caly zestaw).

    To akurat nie dziwi bo sam tylko procek w stresie ssie 25W.

    > Po wymianie na Hasswella obciazenie cpu
    > spadlo drastycznie, pobor energii ok 25-30w prez wiekszosc czasu.

    Którego dokładnie?
    --