  • 1. Data: 2009-03-02 17:17:07
    Temat: Jaki telefon jaka siec: "własne granie na czekanie" + SG z własnym mp3.
    Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl>

    Witam,

    Mam numer stacjonarny wykupiony w Tlenofonie i przekierowanie - wszystko
    na firmę.
    Gdy ktoś dzwoni chciałbym aby słyszał nagranie, takie "granie na
    czekanie" ale z mojego mp3.
    Gdy nie odbiorę i włączy się sekretarka, chciałbym abym również mógł
    wgrać mp3.

    Mam po prostu logo dzwiękowe do firmy, muzykę z nagraniem i chcę to
    wykorzystać.

    Moglibyście mi poradzić jaki telefon, ew. jaka sieć mi dostarczy takich
    rozwiązań?

    Dziękuję.