  • 1. Data: 2009-03-02 17:18:38
    Temat: mp3 -> granie na czekanie + własna skrzynka glosowa
    Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl>

    Witam,

    Mam numer stacjonarny wykupiony w Tlenofonie i przekierowanie na tel.
    komórkowy (firma).
    Gdy ktoś dzwoni chciałbym aby słyszał nagranie, takie "granie na
    czekanie" ale z mojego mp3.
    Gdy nie odbiorę i włączy się sekretarka, chciałbym abym również mógł
    wgrać mp3.

    Mam po prostu logo dzwiękowe do firmy, muzykę z nagraniem i chcę to
    wykorzystać.

    Moglibyście mi poradzić jaki telefon, ew. jaka sieć mi dostarczy takich
    rozwiązań?

    Dziękuję.

  • 2. Data: 2009-03-02 19:29:02
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:goh4d7$7s0$3@news.onet.pl, *Grzegorz Brycki* wrote:

> [...]
    > wykorzystać.
    >
    > Moglibyście mi poradzić jaki telefon, ew. jaka sieć mi dostarczy

    Uslugi niezalezne od telefonu - dzieki temu user nie placi ze
    sluchanie/czekanie.

    Jesli chodzi o czekanie na polacznie:
    Zapewne kazda z sieci oferuje w granie na czekanie mozliwosc wgrania
    wlasnego dzwieku.
    Zapewne bo nie testowalem kazdej.
    Era na pewno potarfi - to sam testowalem. A ze usluge CSA wszystkie sieci
    kupily w Wind Telecom to bardzo prawdopodobnie w pozostalych i ta
    funkcjonalosc istnieje ;-)

    Jak nie odbierze to nagraj sobie powitanie na poczcie glosowej jako wlansie
    to mp3.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."