  • 1. Data: 2009-03-02 08:25:03
    Temat: jeszcze nikt nie napisał: Play 29gr do wszystkich
    Od: ">>Galeon<<" <b...@p...pl>

    Czy to będzie cenowa rewolucja? Wszystko na to wskazuje

    Nowa oferta będzie nosiła nazwę Play na kartę fresh. Minuta połączenia
    do wszystkich sieci w Polsce będzie kosztować 29 gr.! Kwota na koncie
    będzie ważna przez rok po każdym doładowaniu (bez względu na kwotę
    doładowania)!

    Kwoty doładowań z kart zdrapek to 5, 10, 30, 50 zł. Dostępne będą
    startery o wartości 5 zł i 9 zł. Początkowa kwota na starterze będzie
    ważna przez 10 dni na połączenia wychodzące. Sam starter będzie jeszcze
    działał przez kolejne 90 dni (odbieranie połączeń). Po doładowaniu
    dowolną kwotą starter ulegnie przedłużeniu o rok.

    za gsmonline.pl

  • 2. Data: 2009-03-02 08:37:54
    Od: "Skylla" <s...@n...op.pl>

    > Play na kartę fresh.
    Kolejny pol-ang potwór językowy.
    Poza tym poczekajmy na szczegóły te kilka dni...

  • 3. Data: 2009-03-02 12:12:40
    Od: vonski (R) <b...@g...pl>

> [...]
    > działał przez kolejne 90 dni (odbieranie połączeń). Po doładowaniu
    > dowolną kwotą starter ulegnie przedłużeniu o rok.

    Pokaz mi oficjalny komunikat prasowy ktory to potwierdza.
    Poki co to plota.

    --
    Pzdr. vonski
    "What is love? Love is to play

  • 4. Data: 2009-03-02 12:23:52
    Od: "bartekk" <k...@g...com>

    "vonski (R)" <b...@g...pl> wrote in message

    > Pokaz mi oficjalny komunikat prasowy ktory to potwierdza.
    > Poki co to plota.

    Na ww. stronie sa nawet zdjecia startera.

  • 5. Data: 2009-03-02 13:19:09
    Od: " " <w...@g...pl>

    bartekk <k...@g...com> napisał(a):

    > "vonski ÂŽ" <b...@g...pl> wrote in message

    > Na ww. stronie sa nawet zdjecia startera.

    No tak, ale nie ma regulaminów i cennika. Ja słyszałem , ze 29 groszy tylko w
    obrębie nadajników Play - trzeba czekać do czwartku i wtedy oceniać

  • 6. Data: 2009-03-02 15:15:18
    Od: "bartekk" <k...@g...com>

    <w...@g...pl> wrote in message news:gogmcd$enf$1@inews.gazeta.pl...

    > No tak, ale nie ma regulaminów i cennika. Ja słyszałem , ze 29 groszy tylko w
    > obrębie nadajników Play - trzeba czekać do czwartku i wtedy oceniać

    A skad bedzie wiadomo czy jest sie pod nadajnikiem Play?

  • 7. Data: 2009-03-02 15:31:27
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "bartekk" <k...@g...com> napisał w wiadomości

    > A skad bedzie wiadomo czy jest sie pod nadajnikiem Play?

    A jak jestes w poblizu granicy np, niemieckiej, to skad wiesz, czy za
    polaczenei zaplacisz wg stawek krajowych czy roamingowych?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 8. Data: 2009-03-02 15:32:59
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    SDD pisze:
    > Użytkownik "bartekk" <k...@g...com> napisał w wiadomości

    > A jak jestes w poblizu granicy np, niemieckiej, to skad wiesz, czy za
    > polaczenei zaplacisz wg stawek krajowych czy roamingowych?

    Po nazwie sieci na wyświetlaczu? Po możliwości wyłączenia roamingu?

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2009-03-02 15:37:28
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    bartekk pisze:
    > A skad bedzie wiadomo czy jest sie pod nadajnikiem Play?

    Teoretycznie:
    - operator może zrzucić to na klienta: większość telefonów wyświetla
    bądź "znaczek" zalogowania się do sieci obcej (roamingu), bądź nazwę
    sieci do jakiej jest się zalogowanym (obok Play - Plus)
    - może umożliwić "wyłączenie roamingu krajowego" i oferować tańsze
    usługi tylko tym, którzy mają roaming wyłączony
    - może zaimplementować usługę podobną do "grania na czekanie" czy jak to
    się nazywa: przed połączeniem krótki sygnał dźwiękowy informujący o
    przebywaniu w zasięgu sieci macierzystej (problem, jeżeli w trakcie
    rozmowy telefon przeloguje się do innej sieci, ale w sumie nie wiem, czy
    tak czy inaczej nie nastąpiłoby jej zerwanie - dawniej był z tym problem)
    - wreszcie może wprowadzić usługę w postaci "wdzwaniania" bądź
    wybierania numeru "krótkim kodem" - numer do wdzwaniania/kod byłyby
    dostępne tylko w sieci macierzystej (ale to cholernie upierdliwe dla
    klienta).

    Podejrzewam jednak, że nie będzie żadnego ograniczenia do sieci
    macierzystej. Mają coraz więcej stacji GSM i coraz mniej ruchu obsługuje
    Polkomtel.

    Marek

  • 10. Data: 2009-03-02 15:45:58
    Od: "bartekk" <k...@g...com>

    "MarekM" <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska> wrote in message

> [...]
    > bądź "znaczek" zalogowania się do sieci obcej (roamingu), bądź nazwę
    > sieci do jakiej jest się zalogowanym (obok Play - Plus)

    Hm, z tym sie nie spotkalem ani na w800i, e51 ani na obecnym iPhone...