  • 1. Data: 2011-11-09 23:54:30
    Temat: Jaki uC ??
    Od: " MH" <l...@W...gazeta.pl>

    Witam ,

    Nie mam zbyt dużego doświadczenia z uC.. Coś tam kiedyś robiłem na '51 , ale
    to jeszcze na dodatek w assemblerze.. Nieważne problem jest następujący. Chcę
    zrobić licznik oddechów , który na 7-mio segmentówkach będzie wyświetlał ilość
    oddechów/min. Planuję zrobić to na tensometrze zabudowanym w badziewie podobne
    jak w tokografach. Tak więc na wyjściu analogówki będę miał sygnał zmienny o
    częstotliwości rzędu 0.2-2Hz. Jaki uC proponujecie z przetwornikiem A/C na
    pokładzie ?? Wiadomo , jak najtańszy i z jakimś darmowym kompilatorem. Może
    być C , w ostateczności assembler.

    MH

  • 2. Data: 2011-11-10 00:28:32
    Temat: Re: Jaki uC ??
    Od: KO <m...@e...com>

    On Wed, 9 Nov 2011 23:54:30 +0000 (UTC), MH wrote:

> [...]
    > częstotliwości rzędu 0.2-2Hz. Jaki uC proponujecie z przetwornikiem A/C na
    > pokładzie ?? Wiadomo , jak najtańszy i z jakimś darmowym kompilatorem.

    Jakikolwiek który ma A/D i wystarczającą ilość nóg :-|
    Ja bym użył PIC16F677 - bo mam całą szufladę :)
    Spełnia też Twoje kryteria.

    pzdr.

  • 3. Data: 2011-11-10 06:59:33
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    Przeczytałeś moją odpowiedź na Twoje pytanie w wątku "programator"?

    __
    Irek.N.

  • 4. Data: 2011-11-10 07:22:12
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Wed, 9 Nov 2011 23:54:30 +0000 (UTC),
    MH <l...@W...gazeta.pl> screamed:

    Mały ARM. Eweeeentualnie AVR.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:219B ]
    [ 08:21:57 user up 12982 days, 20:16, 1 user, load average: 0.69, 0.10, 0.80 ]

    Was that your wife I saw in that GIF?

  • 5. Data: 2011-11-10 10:39:48
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl>

    Darmowy kompilator (całe środowisko), tani uC, tanie zestawy
    ewaluacyjne, dużo opcji, mi. przetworniki 10, 12, 16 bit. No to chyba
    tylko MSP od TI.
    Pamiętaj zestawy kupuje się w TI eStore, nie w Polsce.

    --
    Pozdrawiam,
    AWa.

  • 6. Data: 2011-11-10 12:41:58
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 10.11.2011 00:54, schrieb MH:
> [...]
    > pokładzie ?? Wiadomo , jak najtańszy i z jakimś darmowym kompilatorem. Może

    Podpisuję się pod mailem Andrzeja W. Polecam MSP430 TI, seria G byłaby w
    zupełności wystarczająca dla twoich celów. Gotowe płytki z procesorem (w
    DILu) kosztują jakieś 5$ z przesyłką. Dodasz do tego wyświetlacz i
    międzymordzie tensometru i masz gotowe ustrojstwo. Kompilator C można
    ściągnąć z sieci, dla tych maleństw jest za darmo (ograniczenie
    wielkości programów chyba 4k). Procesory luzem kosztują grosze (<1zł @
    1k sztuk).

    Waldek