  • 1. Data: 2011-11-10 09:14:44
    Temat: [troche OT] wirtualne porty COM połączone
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

    Witam,

    trochę nie na temat, ale może ktoś spotkał się z tym problemem.
    Potrzebuję przetestować komunikację dwóch programów po RS232 (jeden robi za
    symulator komunikacji z uC) - niestety komputer nie ma sprzętowych portów i
    na początek chciałbym obyć się bez konwerterów USB/RS232 i kabla null modem.
    Czy ktoś zna program , który będzie miał dwa wirtualne porty RS232 i będą
    one przesyłać dane między sobą?

    Pozdrawiam
    Krzysztof

  • 2. Data: 2011-11-10 09:16:52
    Temat: Re: [troche OT] wirtualne porty COM połączone
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

    Odpowiem sam sobie, może komuś przyda się:

    http://com0com.sourceforge.net/.

    K.

  • 3. Data: 2011-11-10 09:17:44
    Od: Elektrolot <e...@N...pl>

    W dniu 2011-11-10 10:14, Krzysztof pisze:
> [...]
    bez konwerterów
    > USB/RS232 i kabla null modem. Czy ktoś zna program , który będzie miał dwa

    com0com
    Virtual Serial Ports Emulator

  • 4. Data: 2011-11-10 09:20:23
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

    > com0com
    > Virtual Serial Ports Emulator

    Dziekuję, przypadkiem wpadłem na ten program.

    Pozdrawiam
    Krzysztof