  • 11. Data: 2014-04-23 14:58:24
    Temat: Re: Jaki uniwersalny programator z USB ?
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    >> Nie masz kasownika?
    >
    > Z OTP nie bardzo chce działać
    > :)

    Znaczy - można skasować, raz a porządnie - najlepiej młotkiem :D

  • 12. Data: 2014-04-23 15:12:29
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Zbych <a...@o...pl> wrote:

    > Albo okienka w epromie.

    No to dremel :)

    --
    SELECT finger FROM hand WHERE id = 3;
    http://www.chmurka.net/

  • 13. Data: 2014-04-23 15:30:20
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_>

    W dniu 2014-04-23 15:12, Adam Wysocki pisze:

    > No to dremel :)

    Podobno rentgen pomaga, ale nie wiem, czy nie kasuje "na zawsze" ;)

    Pozdrawiam

    DD

  • 14. Data: 2014-04-23 15:39:02
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Podobno rentgen pomaga, ale nie wiem, czy nie kasuje "na zawsze" ;)

    Hm, podobno OTP to jest to samo co z "okienkiem" - czyli jeśli
    promieniowanie skasuje, to powinno być skasowane na stałe.

    Tylko skąd tu rentgena wziąć :)

  • 15. Data: 2014-04-23 15:45:35
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    W dniu 23.04.2014 15:39, sundayman pisze:

    > Hm, podobno OTP to jest to samo co z "okienkiem" - czyli jeśli
    > promieniowanie skasuje, to powinno być skasowane na stałe.
    >
    > Tylko skąd tu rentgena wziąć :)

    Zabierz epromy do lekarza i powiedz, że kaszlą i plują krwią.

  • 16. Data: 2014-04-23 15:48:53
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_>

    W dniu 2014-04-23 15:39, sundayman pisze:

    > Hm, podobno OTP to jest to samo co z "okienkiem" - czyli jeśli
    > promieniowanie skasuje, to powinno być skasowane na stałe.

    Tylko fajnie byłoby, żeby dało się jeszcze potem raz zaprogramować ;)

    Pozdrawiam

    DD

  • 17. Data: 2014-04-23 15:56:23
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Tylko fajnie byłoby, żeby dało się jeszcze potem raz zaprogramować ;)

    no jeśli to jest to samo, co wersja z okienkiem, to dlaczego nie ?
    No chyba, że taka dawka, że na wieki wieków skasowane będzie - ale czy
    to możliwe ? To pewnie jakaś kolosalna dawka by musiała być.

  • 18. Data: 2014-04-23 15:58:39
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Zabierz epromy do lekarza i powiedz, że kaszlą i plują krwią.

    no to chyba do weterynarza - "panie doktorze, takie robaczki hoduję, ale
    jakoś ostatnio tak zesztywniały, nóżki im zdrętwiały czy cóś..."

  • 19. Data: 2014-04-23 17:15:48
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    > Zabierz epromy do lekarza i powiedz, że kaszlą i plują krwią.
    Nie miałem problemu.
    Trochę się Pani zdziwiła, ale zrobiła piękne zdjęcie całej płyty pamięci
    RAM, po wpłacie standardowej opłaty kilkunastu złotych.
    Zaleta była taka, że zdjęcie było do odbioru po krótkim czasie, prawie na
    poczekaniu.
    Wada: nie było diagnozy :-)
    S.

  • 20. Data: 2014-04-23 17:22:39
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sylwester Łazar" napisał
> [...]
    >RAM, po wpłacie standardowej opłaty kilkunastu złotych.
    >Zaleta była taka, że zdjęcie było do odbioru po krótkim czasie,

    A zawartosc sie skasowala ?
    Poprosiles o najwyzsza dawke ?

    Rentgena nie probowalem, ale dawka UV do kasowania jest raczej
    zabojcza (dla bakterii, a moze i wzroku).

    J.