  • 11. Data: 2023-12-26 18:15:09
    Temat: Re: Jakie AP do WIFI?
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 23.12.2023 o 18:48, m4rkiz pisze:

    > domowe wifi w mikrotiku ssie
    > tylko mikrotik audience do czegokolwiek się nadaje

    > wiem, bo mam na tym cały dom i jest słabo - tak słabo, że gdybym
    > wiedział, to dałbym sobie spokój

    Też mam cały dom, ale u mnie raptem dwa Mikrotiki działają, u rodziców
    też dwa, i nie mamy problemów. Z tym, że ja mam praktycznie wszystko na
    skrętce, po WiFi to tylko kilka telefonów i tabletów działa.
    > a odpowiadam Tobie, bo po ostatniej aktualizacji thunderbird wyświetla
    > mi tylko nieparzyste wiadomości w drzewku xD

    OK, tylko akurat moja była parzysta, bo druga.

  • 12. Data: 2023-12-28 09:46:11
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Parę miesięcy temu przytargałem soundbar i od tego czasu nie działa mi czujnik
    zewnętrzny termometru, a i dzieciak się skarży na
    brak zasięgu tabletu.
    5 GHz to dobre dla amerykańskich i japońskich domów z papier mâché.

    -----
    > Jak piszesz "mieszkanie" to od razu jest podejrzenie, że to blok/wieżowiec, czyli
    dziesiątki sieci siejących na lewo i prawo, plus

  • 13. Data: 2023-12-28 23:40:13
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 28.12.2023 o 09:46, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > tabletu.
    > 5 GHz to dobre dla amerykańskich i japońskich domów z papier mâché.
    Chyba Twój wnuczek, albo sam masz problemy i zwalasz na wnuczka.

    U mniw wifi działa bardzo dobrze na tym i na tamtym.
    U mojego operatora trzeba było tylko 1 raz wprodzdzić hasło w moich
    urządzeniach jakie mi podali kiedyś do 2,4 GHz i do 5 GHz.

    --
    animka

  • 14. Data: 2023-12-31 11:04:05
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 22.12.2023 13:20, Adam wrote:
    > Jeszcze z marketowych:
    > - Linksys Velop
    > - TP-Link Deco
    >
    > Ale szukaj z łączem 1GB (bo są też modele 100Mb)

    Nie mogłem się zdecydować, przyszły Święta, a na strychu znalazłem
    Netgear WNDR4300. Nie wiem co konkretnie to powoduje, ale podmieniłem go
    z tym Huweii mimo że netgear ma 20dBm zamiast 23dBm jak huweii. Zasięg
    niby słabszy o kreskę-dwie w najdalszych miejscach, ale mimo to wszędzie
    zrobiło się stabilnie. Na razie jestem ponownie zadowolony :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 15. Data: 2023-12-31 15:08:11
    Od: szopen <s...@e...szop>

    On 31.12.2023 11:04, Mateusz Bogusz wrote:
> [...]
    Zasięg niby słabszy o kreskę-dwie w
    > najdalszych miejscach, ale mimo to wszędzie zrobiło się stabilnie. Na razie jestem

    Wrzuć tam Tomato, będzie jeszcze lepiej.

    --
    szopen