  • 1. Data: 2023-12-29 16:33:34
    Temat: Szatańskie środki...
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    Tak oto:
    https://eneuel.ct8.pl/error/T6T5.jpg
    wygląda wnęrze 2.5" ,,dysku'' SATAnistycznego...
    Trochę nieostro, ale dostatecznie dobrze...

    Kupiłem wreszcie stosowne końcówki -- z dziurkami...

    Najpierw w Biedronce -- trzy dyskowe wkręty odkręciłem, czwarty
    OKręcił ;) końcówkę, wwięc owe końcówki wróciły do Biedronki...
    Teraz kupiłem za ~12 pln 12 końcówek, w tym T6 z otworkiem i T5
    bez otworku (też miała mieć o_tworek) i bez trudu odkręciłem te
    śruby/wkręty. Końcówka T6 jest doskonale dopasowane do wkręcich/śrubnych
    łbów!

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..s

  • 2. Data: 2023-12-29 17:22:57
    Temat: Re: Szatańskie środki...
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:ummota$seh9$1@dont-email.me>
    user Eneuel Leszek Ciszewski pisze tak:

    > Najpierw w Biedronce -- trzy dyskowe wkręty odkręciłem, czwarty
    > OKręcił ;) końcówkę, wwięc owe końcówki wróciły do Biedronki...

    oddałeś?

    --
    Piter

    poczekaj kawalerze! cyganka powróży przyszłość
    waszego czołgu.

  • 3. Data: 2023-12-31 00:16:45
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 29 gru 2023 o 17:22, PiteR pisze:

    > oddałeś?

    Kupiłem daleko od miejsca zamieszkania i tam chciałem zwrócić, na
    co wg BiedAronkowego doradcy miałem ileś dni. Zwrot ów okazał się
    niemożliwy z uwagi na przekroczenie stosownego ;) terminu -- tedy
    złożyłem reklamację, która została od ręki rozpatrzona... Okazało
    się, że na zwrot miałem znacznie mniej dni a zwrócić mogłem także
    w innej BiedAronce -- takie to było doradztwo... Ponoć BiedAronka
    zatrudnia dorywczo przygodnych ludzi -- niezbyt odpowiedzialnych.
    Ww. ukręcająca się końcówka pozostawiła brzydkie ślady na wkręcie
    a dni kilka później w laptopie (z którego wyjęty został ten dysk)
    uszkodziło się mocowanie klapy -- wstydziłem się pokazania owegoż
    okaleczenia, ale na szczęście serwis nie domagał się dostarczenia
    dysku razem z laptopem; nie popuścił w RAMnej sprawie a RAMkę ową
    zamierzałem sprzedać... (ostatecznie ani 4GiB DDR4, ani 8GiB DDR4
    nie zdołałem sprzedać za jakiekolwiek pieniądze)

    Teraz widzę, że okaleczenie łba dyskowego wkręta nie jest znaczne
    a jedynie brzydko wygląda z uwagi na zdarty czarny lakier... Siak
    czy inaczej -- niedawno kupiona końcóweczka ciasno trzyma się łba
    i bez najmniejszego trudu dała sobie radę z tymże wkrętem. T5 nie
    ma dziury, ale cóż począć? -- sprzedawcy posłałem fotki ukazujące
    brak tej dziury w T5, ale nie zażądam zwrotu szmalu. Na szczęście
    do rozkręcenia tego dysku potrzebowałem tylko dziurawej T6 -- ale
    może w przyszłości przydałaby się też dziurawa T5. Wyższe numerki
    z dziurami mam od dawna; nadal nie mam dziurawej T5 i do tej pory
    nie miałem dziurawej T6...

    Ww. laptop po powrocie z serwisu hałasuje wentylatorem... Szkoda,
    bo mnie ten hałas irytuje...

    -=-

    https://allegro.pl/oferta/access-point-cpe-tenda-o1-
    5g-5-ghz-14930305715
    5Ghz 300Mb/s
    mogę mieć za 117,81 pln od sztuki...

    W Erli można dostać to

    https://erli.pl/produkt/most-client-ap-access-point-
    wifi-5ghz-tenda-o1-do-500m-zewnetrzny,166151715
    5Ghz 867Mb/s
    za 147,20 pln od sztuki i stówkę zwrotu...

    5Ghz, 300Mb/s albo 867Mb/s -- ale miedzią tylko 100Mb/s...
    (jaka cena -- taka oferta...)

    Może szarpnę się -- stare balko_nowe TPlinki już nie dają se rady...
    (zwłaszcza wtedy, gdy na 13 kanale brzęczy Pszczoła)
    Dunaj w porywach daje 100Mb/s -- zwykle kilka razy mniej,
    nicami często z przerwami...

    -=-

    Z Biedronką od dawna nie mam problemów.

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-,` . ,; o.' eneuel$gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2023-12-31 00:21:54
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 31 gru 2023 o 00:16, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > złożyłem reklamację, która została od ręki rozpatrzona... Okazało
    Głupio wypełzło... Nie reklamowałem doradztwa, ale jakość końcówek.

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..s

  • 5. Data: 2023-12-31 11:07:39
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:umq8mi$1eb9p$2@dont-email.me>

    > Głupio wypełzło... Nie reklamowałem doradztwa, ale jakość końcówek.

    się rozumie

    --
    Piter

    https://www.veracrypt.fr https://vivaldi.com