  • 61. Data: 2012-08-05 18:22:33
    Temat: Re: Jakie macie hobby?
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    W dniu 2012-08-02 20:31, Paweł Pawłowicz pisze:

    > Pomiar numer dwa:
    > Po zdjęciu obudowy 341 mH.
    > Po dociśnięciu kotwicy paluchami (mocnym) 356 mH.
    > Przyznam się, że jestem nieco zaskoczony. Wydawało mi się, że zmiana
    > powinna być większa.

    Wystarczy, że szczelina, która się zamyka nie jest jedyną przerwą
    w magnetowodzie. A pewnie tak wygodniej, jakby indukcyjność
    skakała o rząd wielkości, jak zauważył Piotr, prąd robiłby to samo.

    Jaka tam jest szparka? Dla tych pojemności, podawanych wcześniej 100mA
    i 0.5mm wychodzi mi średni nacisk ~15 gram. To nie za mało?

    pzdr
    bartekltg