  • 11. Data: 2009-04-13 21:26:10
    Temat: Re: Jakie są wymiary motocykla
    Od: Eskimos <e...@t...pl>

    On Mon, 13 Apr 2009 23:16:41 +0200, "Easy" <e...@o...nospam.org>
    wrote:

    >poza tym.. nie lepiej wypozyczyc przyczepke?

    Pewno ze lepiej, o ile masz hak.

    Darz bór,
    Eskimos
    FJ1200
    Daelim NS125 - faster, harder, scooter!!!
    Poznań

  • 12. Data: 2009-04-13 22:26:10
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    > Pewno ze lepiej, o ile masz hak.

    No jasne, tylko jechać z przyczepką do Londynu po jeden
    motocykl... wolałbym go w bagażniku przywieźć :)

    P.S.Hak też by się przydał ;)

    --

    ETERSTAR
    Dawid Talarczyk

  • 13. Data: 2009-04-14 00:36:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    morghul pisze:
    > A tak przy okazji sobie pozwolę się podłączyć ;)
    > Ktoś z was przewoził motocykl autem typu kombi, a jeśli tak to jaki i
    > jakim? Chciałbym wsadzić moto wielkości XJ600 do Xantii Kombi i
    > zastanawiam się czy da radę oczywiście po złożeniu siedzeń z tyłu, czy
    > może zdjąć będzie trzeba przednie koło albo i całe zawieszenie?

    Weź nie kombinuj, bo tylko szkód sobie narobisz...

    Weź przyczepkę albo wynajmij busa.

  • 14. Data: 2009-04-14 07:20:52
    Od: Arni <a...@N...SPAM>

    Easy pisze:

    > eee. ja zjawcie w kaszlaku przywiozłam

    a ja rubina 714 tylko ze pytanie nie było o ekstremalne rekordy a o
    normalny transport

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 15. Data: 2009-04-14 09:23:16
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Eskimos pisze:

    > Ale XJ600 w Xantii nie widzę jakoś...

    Jakis czas temu widzialem Horneta600 w nowym Fordzie Fiesta. Mocno
    wystawala spod klapy ale jechali :)

    Sam pomagalem upychac 2 sztuki GS500 w Partnerze oraz w Skodzie Felicii
    Pickup z buda. GS-y musialy miec tylko zdjete przody i tylne kolo

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 16. Data: 2009-04-14 10:31:27
    Od: Eskimos <e...@t...pl>

    On Tue, 14 Apr 2009 02:36:32 +0200, Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    >Weź nie kombinuj, bo tylko szkód sobie narobisz...
    >
    >Weź przyczepkę albo wynajmij busa.

    Wez doczytaj jednego posta wyżej. Wycieczka jest do Londka.
    Mysle, ze przy zdjeciu całego przodu, razem z lagami, jest szansa.
    Cerata na spód, koce, poduszki, szmaty, zlać olej, paliwo, wyjąć
    akumulator i wio.

  • 17. Data: 2009-04-14 10:49:07
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "morghul" <m...@t...pl> wrote

> [...]
    > zastanawiam się czy da radę oczywiście po złożeniu siedzeń z tyłu, czy
    > może zdjąć będzie trzeba przednie koło albo i całe zawieszenie?

    Jak bedziesz jechal z ladka to mozesz miec
    spore problemy z policja w angli i niemcowni.
    Oni raczej malo przyzwyczajeni do polskiej pomyslowosci.
    :-)
    A nie rozwazales przyjechania na 2oo?
    Piekna wycieczka i o wal atlantycki idzie zachaczyc?
    :-)

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 18. Data: 2009-04-14 12:42:34
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Eskimos pisze:

    > Wez doczytaj jednego posta wyżej. Wycieczka jest do Londka.

    Fracht morski może?

    > Mysle, ze przy zdjeciu całego przodu, razem z lagami, jest szansa.
    > Cerata na spód, koce, poduszki, szmaty, zlać olej, paliwo, wyjąć
    > akumulator i wio.

    Czarno to widzę...

  • 19. Data: 2009-04-14 15:24:18
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    > A nie rozwazales przyjechania na 2oo?
    > Piekna wycieczka i o wal atlantycki idzie zachaczyc?

    Przemknęło mi to przez myśl ale zważywszy że jestem pół roku po
    kursie i egzaminie i od tej do do tamtej pory nie jeździłem to
    byłoby dość głupie ;)

    --

    ETERSTAR
    Dawid Talarczyk

  • 20. Data: 2009-04-14 15:27:24
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

> [...]
    > szansa.
    > Cerata na spód, koce, poduszki, szmaty, zlać olej, paliwo,

    Dokładnie taki był zamysł. Tylko chciałem wiedziec czy jest w
    ogóle szansa że moto tam wejdzie. Chyba będzie trzeba dorwać
    gdzieś XJ'te i ją pomierzyć.

    --

    ETERSTAR
    Dawid Talarczyk