  • 21. Data: 2009-04-14 15:29:06
    Temat: Re: Jakie są wymiary motocykla
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    Fracht? To raczej nie te koszty ;). Prędzej znajdę kogoś kto
    jeździ busem z Londka. Zdaje się że Kuczu kiedyś wspominał że ma
    znajomka co wozi więc może mniej ceregieli będzie, chociaż będę
    tam w maju i w czerwcu autem i można by przy okazji ;).

    --

    ETERSTAR
    Dawid Talarczyk

  • 22. Data: 2009-04-14 20:14:49
    Od: "michal" <michal@@kupczyki..eclipse..co..uk>

    >morghul wrote
    >Ktoś z was przewoził motocykl autem typu kombi, a jeśli tak
    >to jaki i jakim? Chciałbym wsadzić moto wielkości XJ600 do Xantii Kombi i
    >zastanawiam się czy da radę oczywiście po złożeniu siedzeń z tyłu, czy może
    >zdjąć będzie trzeba przednie koło albo i całe zawieszenie?

    Tak w temacie co i czym da sie przewiezc:
    Do wnetrza Mazdy MPV da sie _wjechac_ GS500 (tylko lusterka wymagaly
    demontazu).
    Druga tez by weszla.

    --
    Michal
    FJS600

  • 23. Data: 2009-04-15 07:11:42
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    morghul napisał(a):
    Spider wrotki:

    > Przemknęło mi to przez myśl ale zważywszy że jestem pół roku po kursie i
    > egzaminie i od tej do do tamtej pory nie jeździłem to byłoby dość głupie ;)

    Nie wiem, czy byloby glupie - jak sobie przypomne siebie pol roku po
    zdanym egzaminie, to pewnie bym sie wybral. No ale wtedy egzamin to byla
    formalnosc, zas faktycznie czlowiek uczyl sie jezdzac wiesiami po
    polach, lasach i bocznych drogach.

  • 24. Data: 2009-04-15 13:12:56
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Kuczu" <p...@j...pl> wrote in message

    > Jakis czas temu widzialem Horneta600 w nowym Fordzie Fiesta. Mocno
    > wystawala spod klapy ale jechali :)
    >
    > Sam pomagalem upychac 2 sztuki GS500 w Partnerze oraz w Skodzie Felicii
    > Pickup z buda. GS-y musialy miec tylko zdjete przody i tylne kolo

    Zapomniales dodac ze z obrzydzeniem ;)

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & Fun Factory XT660X
    weFAQ&v=qvj

  • 25. Data: 2009-04-15 19:07:20
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    --

    ETERSTAR
    Dawid Talarczyk

  • 26. Data: 2009-04-15 19:07:50
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    > Nie wiem, czy byloby glupie - jak sobie przypomne siebie pol
    > roku po

    No niech będzie że bym się bał ;)))

    --

    ETERSTAR
    Dawid Talarczyk

  • 27. Data: 2009-04-17 18:12:01
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Kefir pisze:

    > Zapomniales dodac ze z obrzydzeniem ;)

    z radoscia ze nie bede musial ich wiecej ogladac, tych GS500 :)

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!