eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmJakie słuchawki bezprzewodowe z funkcją działania Na przemian? › Jakie słuchawki bezprzewodowe z funkcją działania Na przemian?
  • Data: 2020-07-06 20:22:48
    Temat: Jakie słuchawki bezprzewodowe z funkcją działania Na przemian?
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kupiłbym takie bezprzewodowe słuchawki które działałyby również
    pojedynczo. Jedna się ładuje a druga gra.
    Nie zawsze słucham muzyki. Wystarczy jedna mono.

    Istnieją takie słuchawki?

    https://www.dobreprogramy.pl/luqass/Recenzja-sluchaw
    ek-bezprzewodowych-Xblitz-UNI-PRO,108759.html

    Czas działania 3 godziny jest dla mnie drastycznie za krótki.

    Oczywiście można dwa komplety ale tu ekofaszyści by na mnie nakrzyczeli ;-)