  • 1. Data: 2020-07-06 20:22:48
    Temat: Jakie słuchawki bezprzewodowe z funkcją działania Na przemian?
    Od: z <...@...pl>

    Kupiłbym takie bezprzewodowe słuchawki które działałyby również
    pojedynczo. Jedna się ładuje a druga gra.
    Nie zawsze słucham muzyki. Wystarczy jedna mono.

    Istnieją takie słuchawki?

    https://www.dobreprogramy.pl/luqass/Recenzja-sluchaw
    ek-bezprzewodowych-Xblitz-UNI-PRO,108759.html

    Czas działania 3 godziny jest dla mnie drastycznie za krótki.

    Oczywiście można dwa komplety ale tu ekofaszyści by na mnie nakrzyczeli ;-)

  • 2. Data: 2020-07-07 09:32:58
    Temat: Re: Jakie chujsławki na przemian?
    Od: z <...@...pl>

    wakacjeeee, znów przyszły wakacjeeeeee ;-)

  • 3. Data: 2020-07-07 19:17:49
    Od: z <...@...pl>

    Ty to jesteś GOŚĆ ;-)

  • 4. Data: 2020-07-08 00:44:15
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 06/07/2020 07:22 PM, z wrote:
> [...]
    >

    > Czas działania 3 godziny jest dla mnie drastycznie za krótki.
    >
    > Oczywiście można dwa komplety ale tu ekofaszyści by na mnie nakrzyczeli ;-)

    Jabra elite sport

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2020-07-08 20:34:25

    Brawo Ty