  • 1. Data: 2020-07-06 22:46:56
    Temat: gdzie tanio 300 minut, kłopoty z virginem
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    witam
    mało gadam przez telefon. 300 minut spokojnie mi wystarcza. wiec idealna
    dla mnie była taryfa 300 minut za 9 złotych w virginie. niestety w
    górnośląskim okręgu przemysłowym, play/virgin stwierdził że ma tyle
    nadajników, że może zrezygnować z roamingu krajowego. i dupa, nie mam
    zasięgu. Do okna latam żeby gadać przez telefon. JAk przełącze na "tylko
    gsm" to zasięg się trochę poprawia, ale internet zwalnia nieużywalnych
    prędkości. nie jest to duży problem, bo mam drugą kartę sim z netem, ale
    nie jest to wygodne, tym bardziej ze za 1 giga mam zapłacone.
    KToś moze załamać ręce, i rzec - przejdź gdzie chcesz i zapłać parę
    złotych wiecej. ale z mojej perspektywy to jest dwa razy wiecej, razy 4
    osoby.
    pytam wiec "starych wyjadaczy" którzy używają sprytnie pakietów, aby
    mieć tańsze usługi. Byle by nie na nadajnikach playa. Polećcie mi coś
    żeby było niedrogo.

    ToMasz

  • 2. Data: 2020-07-06 23:53:50
    Temat: Re: gdzie tanio 300 minut, kłopoty z virginem
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 6.07.2020 o 22:46, ToMasz pisze:

    > Polećcie mi coś żeby było niedrogo.

    Polecam wziąć się za jakąś robotę - nawet gdy się jest
    na matczynym pińcet plus - a wówczas abonament 15-25 zł
    z bezlimitowymi rozmowami będzie nie tylko niedrogo, ale
    prawie darmo.

  • 3. Data: 2020-07-07 11:39:52
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2020-07-06 o 22:46, ToMasz pisze:

    > Polećcie mi coś
    > żeby było niedrogo.

    Zobacz a2mobile.

    --
    - Akarm

  • 4. Data: 2020-07-07 13:34:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "collie" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Polecam wziąć się za jakąś robotę - nawet gdy się jest
    >na matczynym pińcet plus - a wówczas abonament 15-25 zł
    >z bezlimitowymi rozmowami będzie nie tylko niedrogo, ale
    >prawie darmo.

    Co nie znaczy, ze serce nie boli, placic 25 zl za cos, co kosztowalo 9
    :-)
    Inflacja.
    A z drugiej strony - jest wyrazny sygnal - tanio, ale kiepsko :-)

    15 zl to gdzie ?

    Plus ostatnio sie reklamuje, ze kolejne abonamenty za pol ceny, to
    moze sie cos tam wyskrobie, choc troche watpie.

    Jak malo sms wysylasz, to w nju(Orange) jest ok 20zl/mc, i jest
    jeszcze mozliwosc dołączenia kolejnych kart taniej - ale tu sie trzeba
    wczytac w rozliczenia, bo jakos podejrzanie to wyglada - interrnet
    dzielony na wszystkie karty ?

    J.

  • 5. Data: 2020-07-07 14:25:24
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj ToMasz, 06 lip 2020 w news:re02k0$dit$1@dont-email.me
    napisałeś/aś:

    > witam
    > mało gadam przez telefon. 300 minut spokojnie mi wystarcza. wiec
    > idealna dla mnie była taryfa 300 minut za 9 złotych w virginie.

    W ogóle to jest idealna w cenie taryfa dla wielu. Prawdopodobnie jednak
    zniknie, bo Play przejął Virgin.
    Chyba nie znajdziesz nic podobnej cenie. W Orange np. chyba najtańszy
    pakiet to 200min/14 zł. Jakby się do dało ożenić z darmowymi rozmowami w
    Orange, to doładowując za 50 dych starczy na 3 mc. Internet jest z
    bonusów.

  • 6. Data: 2020-07-07 23:30:07
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 6 Jul 2020 22:46:56 +0200, ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    wrote:

    >mało gadam przez telefon. 300 minut spokojnie mi wystarcza. wiec idealna
    >dla mnie była taryfa 300 minut za 9 złotych w virginie.
    a2mobile za 12,90 / 31 dni - rozmowy bez limitu
    https://a2mobile.pl/niewyczerpalne-pakiety

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 7. Data: 2020-07-08 12:01:49
    Od: h...@g...com

    > ToMasz

    a2mobile?
    12,90

  • 8. Data: 2020-07-08 23:22:23
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 06.07.2020 o 22:46, ToMasz pisze:

    > Polećcie mi coś żeby było niedrogo.

    A2mobile jak mają być same rozmowy, wychodzi niecałe 13zł/m-c.
    Jak ma być z internetem, to wRodzinie, 30zł/60dni.
    https://bliscyblizej.pl/