  • 1. Data: 2010-11-20 13:30:59
    Temat: Jakiego crossa kupić?
    Od: Grziesiek2010 <grzesiek.f@_NOSPAM_vp.pl>

    Witam
    Planuje kupic crossa ale uzywanego lecz nie wiem jakiego, co polecacie??
    Kasy bede mial do 3 tyś.
    Jaki bedzie najlepszy?? dwusuw czy czterosuw??

  • 2. Data: 2010-11-20 15:25:59
    Temat: Re: Jakiego crossa kupić?
    Od: kamil1717benio <kamil1717benio@_NOSPAM_wp.pl>

    Grziesiek2010napisal

> [...]
    > Kasy bede mial do 3 tyś.
    > Jaki bedzie najlepszy?? dwusuw czy czterosuw??

    zalezy
    2suw ma lepszego "kopa" a 4suw mniej pali :)

  • 3. Data: 2010-11-20 16:11:35
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Grziesiek2010 napisał(a):
    > Witam
    > Planuje kupic crossa ale uzywanego lecz nie wiem jakiego, co polecacie??

    Podobno pomarańczowe som najszypsze, ale zielone, czerwone i niebieskie
    też dajom rade.
    Jeździłeś już w ogóle czymś takim ? Bo może spróbuj najpierw ? No i czy
    rozróżniasz crossa od enduro ?

    > Kasy bede mial do 3 tyś.

    Mało. Będzie raczej mocno zużyty. No i dolicz jakieś 1-1.5k na ciuchy
    (jeśli nowe).

    > Jaki bedzie najlepszy?? dwusuw czy czterosuw??

    Dwusuwy działają zerojedynkowo - albo pyta, albo zdycha. Trzeba umieć
    pracować gazem i sprzęgłem. Czterosuwy wybaczają więcej i są trwalsze,
    ale zazwyczaj są cięższe i słabsze. Na początek do 150 ccm 2T lub do 250
    ccm 4T.
    Ten wygląda nieźle:
    http://otomoto.pl/kawasaki-kmx-igla-zarejestrowany-M
    2333603.html

    I nie wierz w to że za 3 tysie kupisz nowy motocykl który będzie
    cokolwiek wart. Używka renomowanej firmy (KTM, Honda, Kawasaki, Yamaha,
    Aprilia, Husqvarna itp) może się przynajmniej nadawać do remontu i są do
    nich części i serwis.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.
    weFAQ&v=qvj

  • 4. Data: 2010-11-21 00:11:44
    Od: Wojtek Sobociński <s...@g...pl>

    Za 2300 niedawno był na alledrogo xt 600 na części bez możliwości
    rejestracji... Za 3K to trupa do remontu może da się kupić.

    > Mało. Będzie raczej mocno zużyty. No i dolicz jakieś 1-1.5k na ciuchy
    > (jeśli nowe).

    Nowe buty się mieszczą w tym zakresie ;)

    --
    Wojtek Sobociński
    Full szosa 2 sztywniaki

  • 5. Data: 2010-11-21 14:01:32
    Od: Rafał Tomaszewski <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-11-20 14:30, Grziesiek2010 pisze:
    > Witam
    > Planuje kupic crossa ale uzywanego lecz nie wiem jakiego, co polecacie??
    > Kasy bede mial do 3 tyś.
    > Jaki bedzie najlepszy?? dwusuw czy czterosuw??

    cześć,

    ogólnie chłopaki maja racje ale tak mocno bym nie dramatyzował, trzy
    klocki to budżet i nie kmińmy czy mały czy duży ot taki i tyle, prawda
    jest taka że jak kupujesz moto za 10,15,20 tys to zawsze jest
    mało......:) więc nie kombinujmy a postarajmy sie pomóc chłopakowi.

    Generalnie każdy budżet obarczony jest jakimś kompromisem. Za 3k można
    kupić albo coś do jazdy albo sie dobrze ubrać. Jak kwote podzieli na
    motor do remontu i ciuchy bo "obowiązkowo" to będzie modlił się nad
    popsutym motorem ubrany w kask buzzer i buty więc tą opcje bym odrzucił.

    Przy tych dywagacjach trzymał bym sie a może próbował trzymać zasady
    "tanie mięso psy jedzą" czy kupić raz a dobrze bo wyjdzie i tak taniej.

    po Primo kupił bym motor - chyba w kwocie 2500zł poszedł bym w DT 125,
    może crm 125 - będzie jechało a nie ubije a dwa że jest szansa wyrwać
    jakąś mniej ukatowaną sztuke niż kx,cr,rm itp. fullcrossy

    zostaje 500zł piekny kawalerze na zabezpieczenie się przed skutkami
    kontaktu z 25-30KM i najmocniej chronił bym to co najcenniejsze czyli
    łeb. Kapelusz za 300zl da się kupić już DOBRY czyli coś co już będzie
    chronić a nie tylko imitować ochrone + google za 100/150 zł też dobre.
    50 na wache:

    Wiem wiem buty buzzer nakolanniki itp. wszystko się zgadza ale BUDŻET:)...

    Buty założy jakieś górskie ubierze się jak człowiek na grzyby i też tak
    zacznie jeździć jak by na grzyby jechał przecież nikt nie każe odwijać.

    Jak mu się spodoba dozbiera na buty też dobre min 500/700zł
    buzzer i komplet ciuchów ok 500/700
    i MONALATAĆ :)

    Po tym jak uzbiera na to okaże się że DT to za mało sprzeda bez straty
    lub z niewielką i kupi coś, ale wtedy już będzie wiedział co

    bajdełej:
    Jakiś czas temu bylem na takich towarzyskich zawodach w Rykach,
    wpadliśmy tak grupą z 6 chłopa i zrobili dla nas klasę osobną bo ogólnie
    zawody robili pod swoich rajderów ( poziomie początkującym ) i nijak do
    niej nie pasowaliśmy:) Zawody sponsorowała chyba mleczarnia więc było
    fajowo.
    Powiem tak wrażenie jakie zrobił na nas miejscowy chłopak na wykatowanej
    do granic możliwości DT chyba 50 lub 80 ciężko było opisać: oczywiście
    wygrał zawody w swojej klasie i objechał pięknych chłopców na pięknych
    motorkach w pięknych ciuchach.
    Jako że za II miejsce dostałem 200zł oddałem chłopakowi całą swą wygraną
    i jeszcze stówkę dołożyłem aby kupił sobie cokolwiek bo brakowało mu
    wszystkiego ale na pewno nie techniki. Więc nie ma co kombinować ze kasy
    mało jak są chęci to wszystko da się.

    pozdrawiam
    rafał
    450exc
    250sxf

  • 6. Data: 2010-11-21 14:39:49
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Rafał Tomaszewski pisze:

    > Wiem wiem buty buzzer nakolanniki itp. wszystko się zgadza ale BUDŻET:)...
    >
    > Buty założy jakieś górskie ubierze się jak człowiek na grzyby i też tak
    > zacznie jeździć jak by na grzyby jechał przecież nikt nie każe odwijać.

    Nie wiem, czy jednak nie postawiłbym w pierwszej kolejności na buty. U
    mnie zawsze najbardziej były narażone nogi, później żebra. Właściwie
    nigdy nie przywaliłem bańką.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 7. Data: 2010-11-21 15:26:51
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2010-11-21 15:39, Piotr Rezmer pisze:

    > Nie wiem, czy jednak nie postawiłbym w pierwszej kolejności na buty. U
    > mnie zawsze najbardziej były narażone nogi, później żebra. Właściwie
    > nigdy nie przywaliłem bańką.

    Też bym za tym optował - buty, nakolanniki, buzer. Pierwsze jazdy
    robiłem w swoim antycznym, wyklepanym do granic Nolanie co go z pierwszą
    VFR dostałem. Z butami jest jeszcze taka sprawa, że podnóżki w
    endurakach zjadają podeszwy w zwykłych butach na dzień dobry.

  • 8. Data: 2010-11-21 16:22:26
    Od: Rafał Tomaszewski <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-11-21 16:26, Magic pisze:

> [...]
    > VFR dostałem. Z butami jest jeszcze taka sprawa, że podnóżki w
    > endurakach zjadają podeszwy w zwykłych butach na dzień dobry.

    zgadzam się ze najłatwiej o kontuzje 1.nogi, 2.kolano, itd.

    pewnie że jak ma stary kapelusz to najlepiej kupić buty, ale jak nie ma
    nic na głowę to nie wyobrażam sobie jazdy w butach bez kasku a w czapce.

    w każdym razie nie polecam kupować wszystko z najniższej półki bo efekt
    jest taki że ma się wszystko i nic i po krótkim czasie trzeba wszystko
    wymieniać. Pomijam to że te najtańsze rzeczy nie nadają się do niczego.

    pozdrawiam
    Rafał
    450exc
    250sxf

    ps. wiedziałem że będą głosy że jednak gira ważniejsza niż łeb:)

  • 9. Data: 2010-11-21 16:55:04
    Od: Grziesiek2010 <grzesiek.f@_NOSPAM_vp.pl>

    Rafał Tomaszewskinapisal

> [...]

    > i jeszcze stówkę dołożyłem aby kupił sobie cokolwiek bo brakowało mu
    > wszystkiego ale na pewno nie techniki. Więc nie ma co kombinować ze kasy

    Dzieki za rade... :]

  • 10. Data: 2010-11-21 17:01:43
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Grziesiek2010 pisze:
    > Dzieki za rade... :]

    To jeszcze wpisz w google NETykieta i zacznij ciąć cytaty.

    --
    pozdrawiam
    Piotr