  • 1. Data: 2010-11-20 15:30:36
    Temat: Problem. Motocykl nie wkręca się na obroty. Pomocy!
    Od: kamil1717benio <kamil1717benio@_NOSPAM_wp.pl>

    Nie wiecie jaka może być przyczyna tego, że motor nie wkręca się na obroty?
    Z gaźnikiem wszystko ok bo dziś zmieniłem na inny i chodzi tak samo. Dławi
    go, nie wkręca tak jak ma się wkręcać..
    Jest to 125 2T.

  • 2. Data: 2010-11-20 15:54:35
    Od: "blachu" <b...@o...pl>

    Sprawdź czy wydech nie jest przytkany.

    Pozdrawiam
    Andrzej

  • 3. Data: 2010-11-20 21:28:17
    Od: Vir <a...@o...pl>

    W dniu 2010-11-20 16:30, kamil1717benio pisze:
    > Nie wiecie jaka może być przyczyna tego, że motor nie wkręca się na obroty?

    Może kręcisz w niewłaściwą stronę? (wybaczcie, nie mogłem się powstrzymać)

    --
    Vir
    Duża czarna bawarka, średnia srebrna cebulka i mała czarna japonka

  • 4. Data: 2010-11-20 23:33:09
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    ?Użytkownik "kamil1717benio" napisał w wiadomości grup
    y.scigacz.pl...

[...]
    ----------------------

    przerwa na świecy, przewód WN, ustawienie zapłonu, zatkany filtr powietrza,
    włączone lub zacięte ssanie, zatkany wydech, zła mieszanka i zaciera ,i tak
    e 100 innych powodów

    pozdro
    blur

  • 5. Data: 2010-11-21 13:31:59
    Od: robertbig <r...@w...pl>

    On 20 Lis, 16:30, kamil1717benio <kamil1717benio@_NOSPAM_wp.pl> wrote:
> [...]
    > Z gaźnikiem wszystko ok bo dziś zmieniłem na inny i chodzi tak samo. Dławi

    skoro gaznik ok ,to pewnie zbyt słaba iskara na swiecy ... ?