    From: "nacocito" <n...@c...to>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Jakość paliwa na Orlenie
    Date: Sat, 29 May 2010 18:34:54 +0200

    Ostatni wpadły mi do ręki wyniki kontroli paliwa na stacjach i dowiedziałem
    się, że na mojej stacji Orlenu, jakość paliwa została zakwestionowana! A ja
    durny kupowałem tam paliwo bo to polski koncern i miałem zaufanie.

    Podano że Motorowa liczba oktanowa MON = 84.1 i że minimum jakie powinna
    spełniać to MON=85. Wnioskuję więc że chodzi o Verva 98

    Sam leję olej więc szczęśliwie g...a nie nalałem ale kto wie co będzie
    następnym razem. Robią nas w trąbę jak tyko mogą. Miliony na marketing,
    który wliczają w cenę a do zbiorników zwykły szajs.

    Druga sprawa i chyba ważniejsza niż moje zaufanie, to jak takie paliwo mogło
    zostać dopuszczone przez Orlen do obrotu? Gdzie oni mają kontrolę jakości?
    Myślałem, że taka stacja Orlenu nie może brać paliwa gdzie popadnie i mają
    jedno źródło zaopatrzenia? Chyba jednak tak nie jest i kupuja gdzie
    popadnie.

    Czy na takiej stacji lub w dystrybucji ktoś odpowie za taki stan rzeczy?

    No i pytanie najważniejsze. Gdzie tu tankować, jeśli Orlen nas kiwa? (bilsko
    mam do Tesco, więc może tam?)