  • 1. Data: 2022-11-16 19:22:46
    Temat: Janie Dębica?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

  • 2. Data: 2022-11-16 19:43:49
    Temat: Re: Janie Dębica?
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 16.11.2022 o 19:22, PiteR pisze:

  • 3. Data: 2022-11-17 12:06:05
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    > W dniu 16.11.2022 o 19:22, PiteR pisze:

    skąd? na koła.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    jebać PIS

  • 4. Data: 2022-11-17 14:47:59
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 16 Nov 2022 18:22:46 GMT, PiteR wrote:
    > Podobno w Polsce bardzo zimno?

    Na razie umiarkowanie, aczkolwiek wczoraj czy dzis jakis sliski deszcz
    mialem ... a przeciez jeszcze daleko do zamarzania.

    > Jutro chce zmieniać koła.

    Najwyzszy czas - IMHO - tu nie ma co czekac na zimno, tu trzeba
    zmieniac, jak MOŻE spaść snieg ... czyli gdzies od 1 listopada :-)

    J.

  • 5. Data: 2022-11-17 17:59:46
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 17.11.2022 o 12:06, PiteR pisze:
    > in <news:tl3b1g$d8n$1@news.icm.edu.pl>

    > skąd? na koła.

    To bez sensu. :-)

    Ale też zaraz idę do garażu zmieniać te swoje koła :-)

  • 6. Data: 2022-11-17 19:59:26
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:1ku7or9ekbwxf$.9b4vqi0fubxd$.dlg@40tude.net>
    user J.F pisze tak:

> [...]
    >
    > Najwyzszy czas - IMHO - tu nie ma co czekac na zimno, tu trzeba
    > zmieniac, jak MOŻE spaść snieg ... czyli gdzies od 1 listopada :-)

    Oglądam ten traktor nieszczęsny i widzę poprószone śniegiem.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy

  • 7. Data: 2022-11-18 09:23:32
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 17 Nov 2022 18:59:26 GMT, PiteR wrote:
    > in <news:1ku7or9ekbwxf$.9b4vqi0fubxd$.dlg@40tude.net>

    > Oglądam ten traktor nieszczęsny i widzę poprószone śniegiem.

    U mnie we wrocku dzis sniezek prószy.
    Wiele go tam nie naprószy, ale zawsze.

    No ale wpadnie ktos na pomysl - jedziemy w gory na weewkend, i trzeba
    miec auto przygotowane. Niech zyją całoroczne :-)

    J.