  • 1. Data: 2015-02-07 16:45:25
    Temat: badania techniczne w UE samochodu na polskich blachach
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Nowe auto pojechało do starej UE.
    Niedługo mija trzy lata i kończy się ważność badań.

    Auto musi przyjechać do PL na badani?
    Czy są inne opcje?

  • 2. Data: 2015-02-07 19:59:41
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2015-02-07 16:45:25 niejaki Bolko napisał:
    > Auto musi przyjechać do PL na badani?
    tak
    > Czy są inne opcje?
    może przyjechać sam dowód... ;)

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 3. Data: 2015-02-08 18:36:09
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > może przyjechać sam dowód... ;)

    Tak robił poprzednik.
    To tylko w PL jest BT?

  • 4. Data: 2015-02-08 18:50:43
    Od: masti <g...@t...hell>

    Bolko wrote:

    > Tak robił poprzednik.
    > To tylko w PL jest BT?

    badanie techniczne według polskich zasad jest tylko w Polsce.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2015-02-08 19:51:36
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    "Bolko" <s...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    > Nowe auto pojechało do starej UE.
    > Niedługo mija trzy lata i kończy się ważność badań.
    > Auto musi przyjechać do PL na badani?
    > Czy są inne opcje?

    oczywiście w UK po prostu rejstrujesz auto w DVLA dostajesz ichnijsze papiery i
    robisz przegląd na miejscu, w każdym innym kraju pewnie jest podobnie.

    Pzdr
    Piotrek

  • 6. Data: 2015-02-08 20:20:37
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "X-Man" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > oczywiście w UK po prostu rejstrujesz auto w DVLA dostajesz ichnijsze
    > papiery i robisz przegląd na miejscu, w każdym innym kraju pewnie jest

    Tak z ciekawości się zapytam. Czy polskie blachy się zdejmuje i chowa do
    szafy, potem można przyjechać do Polski i je założyć?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 7. Data: 2015-02-08 20:22:57
    Od: masti <g...@t...hell>

    yabba wrote:

    > Użytkownik "X-Man" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Tak z ciekawości się zapytam. Czy polskie blachy się zdejmuje i chowa do
    > szafy, potem można przyjechać do Polski i je założyć?

    potem możesz przerejstrować go do Polski tak jak każdy inny importowany

  • 8. Data: 2015-02-08 21:07:19
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2015-02-08 o 20:22, masti pisze:

    > potem możesz przerejstrować go do Polski tak jak każdy inny importowany

    Kiedyś nie można było - był z tym jakiś problem.
    Nie wiem jak teraz.

  • 9. Data: 2015-02-08 21:10:09
    Od: masti <g...@t...hell>

    cef wrote:

    > Kiedyś nie można było - był z tym jakiś problem.
    > Nie wiem jak teraz.

    a, faktycznie coś było z niemożnością ponownej rejestracji. to też nie
    wiem

    Raczej odnosilem się do takiego prostego przekładania tablic

  • 10. Data: 2015-02-08 22:16:49
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > potem możesz przerejstrować go do Polski tak jak każdy inny importowany

    No właśnie czy da się bez wyrejestrowywania u nas? Bo jest/był jakiś problem
    formalny z powtórną rejestracją.
    Wiem, że trzeba by było płacić OC cały czas.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba