eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › Jazda na wprost pasem do skretu?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 14

  • 1. Data: 2021-02-24 12:11:13
    Temat: Jazda na wprost pasem do skretu?
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Jazda na wprost pasem przeznaczonym do skrętu w lewo to złamanie czego (bardziej
    szczegółowo Art.)?

    Szerszy kontekst:
    Ulica jednojezdniowa dwukierunkowa, zakaz wyprzedzania, ograniczenie do 30 km/h,
    przystanek autobusowy, nieco przed przystankiem
    pojawia się dodatkowy trzeci środkowy pas do skrętu w lewo (oznakowanie poziome
    strzałki na jezdni i pionowe znakiem z niebieską
    tablicą) w bramę osiedla, za przystankiem przejście dla pieszych z wysepką.
    Przy mniej więcej co drugim / co trzecim autobusie zatrzymującym się na przystanku
    (poobserwowałem chwilę) cwaniaczki omijają ten
    autobus zjeżdżając zza autobusu na środkowy pas przeznaczony do skrętu w lewo
    (oznaczony strzałkami w lewo), po czym przed czołem
    autobusu wracają na swój pas jazdy (odbywa się to tuż przez przejściem dla pieszych
    stąd jest bardzo niebezpieczne - dodatkowo
    stojący na przystanku autobus zasłania obydwa znaki pionowe przejścia dla pieszych).
    Nie pamiętam, czy stoi tam znak pionowy z pasami ruchu.


  • 2. Data: 2021-02-24 12:50:48
    Temat: Re: Jazda na wprost pasem do skretu?
    Od: K <n...@e...com>

    On 24/02/2021 11:11, ąćęłńóśźż wrote:
    > Jazda na wprost pasem przeznaczonym do skrętu w lewo to złamanie czego
    > (bardziej szczegółowo Art.)?
    >
    > Szerszy kontekst:
    > Ulica jednojezdniowa dwukierunkowa, zakaz wyprzedzania, ograniczenie do
    > 30 km/h, przystanek autobusowy, nieco przed przystankiem pojawia się
    > dodatkowy trzeci środkowy pas do skrętu w lewo (oznakowanie poziome
    > strzałki na jezdni i pionowe znakiem z niebieską tablicą) w bramę
    > osiedla, za przystankiem przejście dla pieszych z wysepką.
    > Przy mniej więcej co drugim / co trzecim autobusie zatrzymującym się na
    > przystanku (poobserwowałem chwilę) cwaniaczki omijają ten autobus
    > zjeżdżając zza autobusu na środkowy pas przeznaczony do skrętu w lewo
    > (oznaczony strzałkami w lewo), po czym przed czołem autobusu wracają na
    > swój pas jazdy (odbywa się to tuż przez przejściem dla pieszych stąd
    > jest bardzo niebezpieczne - dodatkowo stojący na przystanku autobus
    > zasłania obydwa znaki pionowe przejścia dla pieszych).
    > Nie pamiętam, czy stoi tam znak pionowy z pasami ruchu.

    Ale robia komus krzywde albo powoduja jakies zagrozenie robiac w ten
    sposob ty faszysto jeden, moze od razu napisz do tego ruskiego TVNu? ;)


  • 3. Data: 2021-02-24 13:50:10
    Temat: Re: Jazda na wprost pasem do skretu?
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Oczywiście, że powodują zagrożenie.
    Wczoraj jeden (pierwszy z dwóch) omal mnie nie rozjechał przejeżdżając mi po
    "paznokciach", jadący za nim drugi zatrzymał się w
    panice z piskiem przed pasami (spojrzałem na kierowcę spodziewając się milenialsa w
    tuningowanej beemce, a trafił się dziadek za
    kierownicą z babcią obok ;))
    Stąd też dziś chwilę tam poobserwowałem.
    Wyślij tam swoją żonę i dzieci, na pewno będzie krzywda.
    BTW byłem jedną nogą niemal na jezdni - czy obowiązuje już przepis o pieszym
    oczekującym?


    -----
    > Ale robia komus krzywde albo powoduja jakies zagrozenie robiac w ten sposób


  • 4. Data: 2021-02-24 14:20:57
    Temat: Re: Jazda na wprost pasem do skretu?
    Od: K <n...@e...com>

    On 24/02/2021 12:50, ąćęłńóśźż wrote:
    > Oczywiście, że powodują zagrożenie.
    > Wczoraj jeden (pierwszy z dwóch) omal mnie nie rozjechał przejeżdżając
    > mi po "paznokciach", jadący za nim drugi zatrzymał się w panice z
    > piskiem przed pasami (spojrzałem na kierowcę spodziewając się milenialsa
    > w tuningowanej beemce, a trafił się dziadek za kierownicą z babcią obok ;))
    > Stąd też dziś chwilę tam poobserwowałem.
    > Wyślij tam swoją żonę i dzieci, na pewno będzie krzywda.
    > BTW byłem jedną nogą niemal na jezdni - czy obowiązuje już przepis o
    > pieszym oczekującym?
    >

    Ale nawiazujac do grupowych glupkow, stalo sie cos?


  • 5. Data: 2021-02-24 14:55:50
    Temat: Re: Jazda na wprost pasem do skretu?
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Tak, mam teraz nagranie takich 7 cwaniaczków i nie wiem, kto z kogo zrobi głupka.
    Wolę na pewniaka.
    Choć pewnie mogę z uprzejmym zapytaniem organu i prośbą o wyjaśnienie.


    -----
    > Ale nawiazujac do grupowych glupkow, stalo sie cos?


  • 6. Data: 2021-02-24 15:07:22
    Temat: Re: Jazda na wprost pasem do skretu?
    Od: K <n...@e...com>

    On 24/02/2021 13:55, ąćęłńóśźż wrote:
    > Tak, mam teraz nagranie takich 7 cwaniaczków i nie wiem, kto z kogo
    > zrobi głupka.
    > Wolę na pewniaka.
    > Choć pewnie mogę z uprzejmym zapytaniem organu i prośbą o wyjaśnienie.
    >

    Nie zdziw sie jak organ bedzie to mial gleboko w innym organie. W UK
    ludzie wrzucaja filmiki z kamerek na YT i pisza w komentarzach, ze
    policja ma w dupie bo ma wazniejsze sprawy.


  • 7. Data: 2021-02-24 15:38:28
    Temat: Re: Jazda na wprost pasem do skretu?
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Jeśli jest złamanie to organ nie ma w organie (nie piszę o srasznikach wiejskich, bo
    te złamasy to pewnie miałyby chyba że
    odholowanie przez szwagra).
    Tyle że o ile wychowanie cwaniaczków z osiedla się kiedyś uda (bo sąsiadów
    cwaniaczków jest ze 20-tu na 1500 mieszkań), to
    wychowanie ulicy się raczej nie uda.
    Wcześniej będą artykuły "niewinny kierowca przejechał nieustępującego mu pieszego" z
    wyrokiem w zawiasach po roczku od strąconej
    głowy.
    Wychowanie ulicy udałoby się, gdyby każdy reagował.
    BTW co teraz widzą kamery w autobusach miejskich w W-wie?


    -----
    > organ bedzie to mial gleboko w innym organie.


  • 8. Data: 2021-02-24 23:46:24
    Temat: Re: Jazda na wprost pasem do skretu?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:60363452$1$522$65785112@news.neostrada.pl>
    user ąćęłńóśźż pisze tak:

    > cwaniaczki omijają ten autobus zjeżdżając zza autobusu na środkowy
    > pas przeznaczony do skrętu w lewo (oznaczony strzałkami w lewo)

    kto nie rozróżnia strzałek nie zasługuje na prawo jazdy

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG TDI RWD AT DSG i klimy


  • 9. Data: 2021-02-25 08:30:07
    Temat: Re: Jazda na wprost pasem do skretu?
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    On 24.02.2021 14:20, K wrote:
    >
    > Ale nawiazujac do grupowych glupkow, stalo sie cos?

    Tak, korespondujesz z toppostującym trollem, który ma swoich rozmówców
    za głupków. Przy okazji wyciągasz go innym z kibelka - nie baw się tak :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om
    PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++


  • 10. Data: 2021-02-25 10:01:30
    Temat: Re: Jazda na wprost pasem do skretu?
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 24.02.2021 o 12:11, ąćęłńóśźż pisze:
    > dodatkowo stojący na przystanku autobus zasłania obydwa znaki pionowe
    > przejścia dla pieszych
    I pytasz z jakiego paragrafu ukarać kierowców a nie przeszkadza Ci
    tworzenie przystanków w tak niebezpieczny sposób?

    --
    SW3

strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: